Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: .
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tervuren
Postadres: Markt 7A bus 2,BE-3080 Tervuren
Contactpersoon: Rianne Hemeleers
Tel: +32 27665201
Fax: +32 27675398
E-mail: rianne.hemeleers@tervuren.be
Internetadres(sen): www.tervuren.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=394358
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop, implementatie en onderhoud van een systeem voor tijdsregistratie en personeelplanningstool. II.1.2. Voornaamste CPV-code: 51212000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Gemeente Tervuren wenst informatie te verkrijgen over de aankoop, het implementeren en laten onderhouden van een systeem voor tijdsregistratie en een personeelsplanningstool. Het gaat over een totaal van momenteel 416 personeelsleden, en een 20-tal tikklokken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-04 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-26