Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres: Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2,BE-1060 BRUSSEL
Contactpersoon: De heer Marc VAN DE VENNE, Attaché Industrieel Ingenieur
Tel: +32 491893348
E-mail: marc.vandevenne@buildingsagency.be
Internetadres(sen): http://www.buildingsagency.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=393349
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Brussel - SCIENSANO (Pasteurinstituut) - Technisch beheer (onderhoud en totale waarborg) van het regelsysteem van de technische installaties van het gebouw. Referentienummer: BRU-2020-222370-2459T-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - SCIENSANO (Pasteurinstituut) - Technisch beheer (onderhoud en totale waarborg) van het regelsysteem van de technische installaties van het gebouw.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Brussel - SCIENSANO (Pasteurinstituut) - Technisch beheer (onderhoud en totale waarborg) van het regelsysteem van de technische installaties van het gebouw.
II.2.7. Looptijd
66 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De dienstverlener levert het bewijs van zijn economische en financiële draagkracht door middel van:- het bedrag van zijn eigen vermogen;- zijn omzet voor de diensten waarover de opdracht gaat en gerealiseerd in de loop van de laatste drie boekjaren;Opdat zijn offerte in aanmerking zou komen, moet de dienstverlener:- beschikken over een eigen vermogen van minimum 2 500 000 euro;- in de loop van de laatste drie boekjaren en in België, op het vlak van technisch beheer (met of zonder totale waarborg) een jaarlijkse omzet van minstens 2 500 000 euro te hebben gerealiseerd.- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's;
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Opdat zijn offerte in aanmerking zou genomen worden, moet de inschrijver aantonen dat hij voldoende ervaring heeft om deze opdracht uit te voeren:1°. de inschrijver moet belast zijn met het technisch beheer met totale waarborg via contracten met een duur van meer dan of gelijk aan 4 jaar (niet jaarlijks opzegbaar), in minstens 3 gebouwen- het gecumuleerde bedrag van de 3 referenties moet minstens 500.000 euro, excl. BTW, per jaar bedragen.- De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent2°. de laatste drie jaren in België beschikken over een personeelsbestand van 30 personen of meer, onder wie minstens 5 kaderleden (van wie er minstens 2 universitair zijn, of van universitair niveau);3°. door het bewijs dat de inschrijver voldoet aan bepaalde kwaliteitsgarantienormen overeenkomstig artikel 77 K.B. plaatsing;- certificatie ISO 9001 of gelijkaardig
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-18 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-18
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een bezoek ter plaatse is vereist. De geleide bezoeken vinden plaats na voorafgaandelijke afspraak met :Dhr. Marc Van de Venne, Attaché Ing. ind. Tél. : 02/208.30.93 - 0491/89.33.48mail :marc.vandevenne@buildingsagency.be Na het bezoek zal aan de Inschrijver een attest gegeven worden. Dit attest moet verplicht bij de offerte gevoegd worden. Het specifieke adres kan u opvragen bij de vermelde contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u bij uw offerte moet voegen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 2349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 19 van de gecoördineerde wetten van 12 januari 1973 op de Raad van State moet een verzoektot schorsing of opheffing, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend worden binnen de 60 dagen volgend op:- voor de niet geselecteerde kandidaten : de betekening van de selectiebeslissing;- voor de inschrijvers van wie de offerte als onregelmatig beschouwd werd : de betekening van de beslissing dat hun offerte onregelmatig verklaard werd;- voor de inschrijvers van wie de offerte niet uitgekozen werd : de betekening van de gunningsbeslissing.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Regie der Gebouwen, Juridische Dienst
Gulden Vlieslaan 87, bus 2, BE-1060 Brussel
Tel: +32 25416973
Fax: +32 25417001
E-mail: juridischedienst@regiedergebouwen.be
Internetadres(sen): http://www.regiedergebouwen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-17