Gemeente Ternat

Onderhoudswerken aan wegverhardingen, rioleringen en bijhorende werken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Ternat
Postadres: Gemeentehuisstraat 21,BE-1740 Ternat
Contactpersoon: De heer Gunther Bultereys
Tel: +32 24514581
E-mail: openbare.werken@ternat.be
Internetadres(sen): www.ternat.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoudswerken aan wegverhardingen, rioleringen en bijhorende werken 
Referentienummer: td/ow/2020/006
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233120
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Ternat, 1740 Ternat
II.2.4. Beschrijving
 De opdracht behelst o.a. opbraak- en herstellingswerken van verhardingen en rioleringen en bijhorende werken in alle straten van de gemeente waar het College van burgemeester en schepenen dit noodzakelijk acht, en alle mogelijke werken die in de opmetingsstaat vermeld staan.  De opdracht geldt voor één jaar na aanduiding.  Deze opdracht kan in toepassing van artikel 42, §1, 2° van de wet van 17 juni 2016 gebeurlijk één of meerdere keren verlengd worden bij beslissing van het College van burgemeester en schepenen, en dit binnen de termijn van drie jaar na sluiting van onderhavige opdracht.  De aannemer heeft het recht de eventuele herhalingsopdracht te stoppen. Hij brengt het bestuur hiervan op de hoogte per aangetekend schrijven en dit uiterlijk drie maand (1 oktober) voor einddatum van het lopende dienstjaar. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Verlengbaar met 1 jaar (tot 3x) 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Deze bepaling is individueel van toepassing op alle deelnemers die samen als een combinatie een offerte indienen en op alle derde entiteiten op wiens draagkracht de inschrijver desgevallend beroep doet.De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden.Indien een bovenvermelde uitsluitingsgrond van toepassing is op de inschrijver, dient de inschrijver spontaan te bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Hij voegt het betreffend bewijs toe aan zijn offerte. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken inschrijver niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure.Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand van documenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat met name om het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest "juridische situatie".De inschrijver dient wel de volgende documenten toe te voegen aan zijn offerte: de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal zes (6) maanden oud is op de limietdatum voor ontvangst van de offertes; de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Buitenlandse ondernemingen worden verzocht aan de offerte al de documenten toe te voegen die de Aanbestedende Overheid voor Belgische ondernemingen zelf kan raadplegen via de Telemarc-toepassing, m.n.: het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; het attest van BTW-plichtigheid en het attest fiscale schulden (FOD Financiën); de juridische situatie van de ondernemingen (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (of KBO);

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële situatie blijkt2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is
Eventuele minimumeisen:
2. De jaarlijkse omzet dient minstens EUR400.000 te bedragen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-21
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-22
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis, Raadszaal

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-16

Vergelijkbare advertenties van BDA