Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor Stedelijke Inrichting - N.V. van publiek recht
Postadres: Brederodestraat 9,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Florine Picavet
Tel: +32 28993800
E-mail: f.picavet@sau.brussels
Internetadres(sen): www.sau.brussels
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor werken, algemene aanneming voor de afbraak en de bouw van een "casco" gebouw om een museale functie en opslagruimten te inrichtingen op de site van "Bip" sis Koningstraat 2-4 te 1000 Brussel. Referentienummer: MC - 216
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45212313
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Musée du Chat, Rue Royale 6 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor werken, algemene aanneming voor de afbraak en de bouw van een "casco" gebouw om een museale functie (Musée du Cgat) en opslagruimten (voor Bozar) te inrichtingen op de site van "Bip" sis Koningstraat 2-4 te 1000 Brussel. De opdracht omvat met name: (1) Alle werken beschreven in dit Bestek en al zijn bijlagen, evenals alle werken, leveringen, toebehoren, leveringen van energieën en vloeistoffen en alle onderwerpingen of uitvoeringsmiddelen die de Opdrachtnemer in staat stellen om een volledig werk (casco gebouw) af te leveren dat beantwoordt aan de normale bestemming van het bouwwerk De Opdrachtnemer zal zich niet kunnen beroepen op enige leemte en/of weglating met de bedoeling een of ander supplement bovenop de prijs van zijn offerte te vorderen (art. 82, al. 1 van KB1). (2) Het onderhoud van de werken en van de technische installaties gedurende de werken en de waarborgtermijn. (3) De algemene bouwplaatsuitrustingen in overeenstemming met de bepalingen van dit Bestek en de geldende verordeningen. (4) Het perfecte onderhoud van de bouwplaats en haar omgeving. (5) De vereiste preventie- en veiligheidsmaatregelen voor de werken die deel uitmaken van deze opdracht, de maatregelen met betrekking tot het personeel dat wordt ingezet of de personen die toegang hebben tot de bouwplaats, tot de medeaannemers en de openbare regieën en de maatregelen die als het geval zich voordoet op de bestaande bouwwerken dienen te worden toegepast. (6) Het rechtsgeldig afvoeren van de bouwplaats van aarde, modder, afval, materialen, puin, afbraakmateriaal, enz. afkomstig van deze opdracht, naar een recyclinginstallatie in overeenstemming met het Regeringsbesluit van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 16 maart 1995 betreffende de verplichte recyclage van bepaald bouw- of sloopafval (BS 06/05/1995). (7) De opslag op de door de Leiding van Werf. aangeduide plaatsen van de eventueel herbruikbare producten afkomstig van de site. De oppervlakte van het gebouw bedraagt +/-4.765 m² (met ondergrondse verdiepingen).
II.2.7. Looptijd
630 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Agreatie van de aannemers: D (Bouwwerken), klasse 8
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Nihil
Eventuele minimumeisen:
1. Nihil
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver verstrekt referenties van minstens 1 nieuwbouw/renovatiewerf van minstens 5.000.000 euro, gelegen in een dichtbebouwd stadsmilieu met een voorlopige oplevering in de 5 jaar voorafgaand aan de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.2. De inschrijver verstrekt referenties van minstens 1 nieuwbouw/renovatiewerf van minstens 1.000.000 euro, met betrekking tot een goed met hoge erfgoedwaarde of een goed gelegen in een erfgoedcontext met een voorlopige oplevering in de 5 jaar voorafgaand aan de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1.
1 nieuwbouw/renovatiewerf van minstens 5.000.000 euro, gelegen in een dichtbebouwd stadsmilieu met een voorlopige oplevering in de 5 jaar voorafgaand aan de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes
2.
1 nieuwbouw/renovatiewerf van minstens 1.000.000 euro, met betrekking tot een goed met hoge erfgoedwaarde of een goed gelegen in een erfgoedcontext met een voorlopige oplevering in de 5 jaar voorafgaand aan de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-01 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-02-01
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: MSI, Brederodestraat 9 te 1000 Brussel
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Verplichte geleide bezoeken De bezoeken worden voorzien op 27 november en 4 december om 10 u.Er wordt afgesproken op het volgende adres: Koningstraat 2-4 te 1000 Brussel .De bezoeken zullen geleid worden door Florine Picavet, email: f.picavet@sau.brussels .Per bezoek bedraagt het maximum aantal deelnemers 2 personen per inschrijver.De deelnemers aan het bezoek kondigen hun aanwezigheid minstens 2 werkdagen op voorhand aan.Het naar behoren ingevuld bezoekcertificaat moet bij de offerte worden gevoegd (cf. Bijl. G).Er wordt geen enkele inlichting verstrekt buiten de voormelde bezoekmomenten.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat
Wetenschapstraat, 37, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349470
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-13