Gemeente Pelt

Omgevingsaanleg "Agter De heuf" - Fase1: Binnentuin+Burg. van Lindtstraat



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Pelt
Postadres: Oude Markt 2,BE-3900 Pelt
Contactpersoon: Raf Theuwis
Tel: +32 11809432
E-mail: raf.theuwis@gemeentepelt.be
Internetadres(sen): http://www.gemeentepelt.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=391309


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Omgevingsaanleg "Agter De heuf" - Fase1: Binnentuin+Burg. van Lindtstraat 
Referentienummer: Buro LST-OVE001-fase1-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
uitvoering van omgevingswerken "Agter De Heuf" Fase 1: Binnentuin + Burg. van Lindtstraat.
Plaats van uitvoering: Pelt
De opdracht behelst vooral:
- algemene administratieve voorschriften en bepalingen
- grondwerk nodig voor het verwezenlijken van het voorgeschreven grondverzet en algemeen grond-werk, inclusief eventuele aan- en afvoer van gronden.
- opbreken van funderingen en onderfunderingen
- aanleg van hoofdriool en rooilaansluitingen
- aanleg van funderingen
- lijnvormige elementen
- betonverharding
- verhardingen in diverse bestratingsmaterialen
- beplantingswerken
- allerhande werken
- straatmeubilair
- opmaken as-built plan
- het onderhoud van de werken tot het einde van de contractuele waarborgtermijn van twee jaar voor de omgevingswerken en de beplantingswerken, ingaande de dag na de voorlopige oplevering
De opdracht bestaat uit 1 enkel perceel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-12


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: II.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Looptijd in maanden Looptijd in dagen
In plaats van:
95
Te lezen:
100
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
wijziging 1:
Hoofdstuk 6: verhardingen
- Beschrijving onder 1. cementbetonverhardingen, 1.2 materialen, 1.3 kenmerken van uitvoering , 1.4 wijze van uitvoering en 1.5 meetmethode voor hoeveelheden, komt te vervallen en wordt vervangen door nieuwe tekst, zoals vermeld in het gewijzigd bestek dd. 12-11-2020 welk met dit erratum wordt geüpload.
- Beschrijving betonverharding in legende/verklaring op plan 2 - 19-2086 komt te vervallen en vervangen door nieuwe beschrijving zoals vermeld op gewijzigd plan.
- Beschrijving betonverharding op profieldoorsnedes op plan 4 - 19-2088 komt te vervallen en vervangen door nieuwe beschrijving zoals vermeld op gewijzigd plan.
wijziging 2:
Toevoeging van een deel 6: overkoppeling DWA-riolering omgeving oude Aldi.
Meetstaat en plannen worden toegevoegd aan de reeds aanwezige aanbestedingsdocumenten (wijziging meetstaat + aanvullend plan nr. 7).
wijziging 3:
Uitvoeringstermijn wordt gewijzigd naar 100 werkdagen.

Vergelijkbare advertenties van BDA