Directie Administratieve Ondersteuning

LEVERING EN PLAATSING VAN NIEUWE ELEKTROMECHANISCHE INSTALLATIES VOOR FONTEININSTALLATIES



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Directie Administratieve Ondersteuning
Postadres: Vooruitgangsstraat 80,BE-1030 Brussel
Contactpersoon: Eric Flamée
Tel: +32 22042180
E-mail: monuments@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=391711


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
LEVERING EN PLAATSING VAN NIEUWE ELEKTROMECHANISCHE INSTALLATIES VOOR FONTEININSTALLATIES 
Referentienummer: DAA-BMB/DE-DO/E19.052-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht heeft als voorwerp de leveringen die nodig zijn voor vernieuwing, aanpassing en de vervanging van de installaties van de hierna vermelde fonteinen alsook de leveringen van een volledige installatie en gelegen op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht heeft als voorwerp de leveringen die nodig zijn voor vernieuwing, aanpassing en de vervanging van de installaties van de hierna vermelde fonteinen alsook de leveringen van een volledige installatie en gelegen op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest : Deze aanneming omvat voornamelijk:   Compleet uitrusten van nieuwe fontainen met elektromechanica installaties (pompen, filtratie installatie, verlichting,.)  Het wegruimen van alle afval, puin, enz. buiten het openbare domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclageinstallatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.  Alle bijkomende en samenhangende werken en leveringen voor de goede uitvoering van de werken.  Proeven voor nazicht en oplevering.  Het onderhoud van de werken van de aanneming tijdens de waarborgperiode (2 jaar).  Deze opdracht voorziet eveneens de eventuele tussenkomsten ingeval van panne of averij.  Permanente wachtdienst (voor installaties onder garantie) 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-09
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Veiligheids- en gezondheidsplanWordt beschouwd als substantieel onregelmatig, een offerte die niet in overeenstemming is met het veiligheids- en gezondheidsplan en waarbij geen document is gevoegd:  waarin beschreven wordt op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met het veiligheids- en gezondheidsplan of de gedeelten van dit plan die een dergelijke beschrijving noodzakelijk maken; dat de gedetailleerde prijsberekening bevat van de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen.PLAATSBEZOEKEen plaatsbezoek wordt georganiseerd.Het plaatsbezoek moet plaatshebben uiterlijk 15 dagen vóór de limietdatum van de indiening van de offertes.Dit bezoek is verplicht. Tijdens dit bezoek zal een attest van deelname overhandigd worden, dat bij de offerte gevoegd moet worden. Aan de geïnteresseerde ondernemers wordt gevraagd in te schrijven met een e-mail naar het adres monuments@gob.brussels en de naam en functie mee te delen van de perso(o)n(en) die zal (zullen) worden afgevaardigd naar het plaatsbezoek.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk beroep tot schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid ofnietigverklaring van een gunningsbeslissing (of opzegging) moet bij de Raad van State worden ingesteld:Binnen 15 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid;Binnen 60 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot nietigverklaring.Voor meer details over de beroepsprocedure: zie de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en derechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-29

Vergelijkbare advertenties van BDA