Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stedenbouw Cel Openbare Ruimte
Postadres: Anspachlaan, 6,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: urb.mobilite@brucity.be
E-mail: urb.mobilite@brucity.be
Internetadres(sen): https://brucity.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=386506
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de herinrichting van het plein gevormd door de straten van wegenis Stevens Delannoystraat Reper Vrevenstraat Félix Sterckxstraat Referentienummer: VBX-Architecture-0602/V007/2020-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de herinrichting van het plein gevormd door de straten van wegenis Stevens Delannoystraat Reper Vrevenstraat Félix Sterckxstraat
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-26
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: III.1.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria
In plaats van:
De inschrijver zal een verklaring op erewoord verstrekken (zie bijlage), met een lijst van de belangrijkste diensten gelijkaardig aan het voorwerp van de onderhavige opdracht en die hij in de loop van de voorbije 3 jaar heeft uitgevoerd, met minstens inbegrip van:. Hun aard. hun bedrag;. de data van begin en einde van de opdracht ;. volledige informatie (naam van contact, adres, telefoonnummer, emailadres en faxnummer) van hun publieke of privé begunstigden. . Deze lijst moet minstens 3 referenties bevatten die gelijkaardig zijn met de onderhavige opdracht met een minimum bedrag van 300.000 EUR Excl.BTW . Bij elke referentie waarvan hieronder sprake is, zal de inschrijver een certificaat van goede uitvoering voegen:. opgesteld of medeondertekend door de bevoegde instantie indien het gaat om werken uitgevoerd voor publieke instanties;. opgesteld of medeondertekend door de aankoper van de privéonderneming of bij gebrek verklaard op eer door de aannemer, indien het gaat om werken uitgevoerd voor privéondernemingen.
Te lezen:
De inschrijver zal een verklaring op erewoord verstrekken (zie bijlage), met een lijst van de belangrijkste werken gelijkaardig aan het voorwerp van de onderhavige opdracht en die hij in de loop van de voorbije 5 jaar heeft uitgevoerd, met minstens inbegrip van:. Hun aard. hun bedrag;. de data van begin en einde van de opdracht ;. volledige informatie (naam van contact, adres, telefoonnummer, emailadres en faxnummer) van hun publieke of privé begunstigden. . Deze lijst moet minstens 3 referenties bevatten die gelijkaardig zijn met de onderhavige opdracht met een minimum bedrag van 300.000 EUR Excl.BTW . Bij elke referentie waarvan hieronder sprake is, zal de inschrijver een certificaat van goede uitvoering voegen:. opgesteld of medeondertekend door de bevoegde instantie indien het gaat om werken uitgevoerd voor publieke instanties;. opgesteld of medeondertekend door de aankoper van de privéonderneming of bij gebrek verklaard op eer door de aannemer, indien het gaat om werken uitgevoerd voor privéondernemingen.
Afdelingsnummer: II.2.14)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Te lezen:
In het kader van deze opdracht is er geen bezoek ter plaatse gepland
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging
Afdeling III: Juridische, economische, financiële en technische inlichtingen
III.1.3) Technische en beroepsbekwaamheid
In het kader van deze opdracht is er geen bezoek ter plaatse gepland