Nmbs, Directie Stations - Centrale Diensten

Raamovereenkomst voor Levering, installatiewerken en onderhoud van automatische schuifdeuren in NMBS-stations en -gebouwen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: NMBS, Directie Stations - Centrale Diensten
Postadres: Frankrijkstraat 91,BE-1070 Brussel
Contactpersoon: Ilse Lateur
E-mail: 23.Contract.Approach.Stations@belgiantrain.be
Internetadres(sen): www.belgiantrain.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=389557


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor Levering, installatiewerken en onderhoud van automatische schuifdeuren in NMBS-stations en -gebouwen 
Referentienummer: B-ST-60/50/60/20/0000567-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Levering, installatiewerken en onderhoud van automatische schuifdeuren voor de NMBS-stations en -gebouwen.
Deze opdracht bestaat in hoofdzak uit :
- De levering van automatische schuifdeuren ;
- De uitvoering van de werken om deze te installeren en in dienst te stellen ;
- In voorkomend geval, de afbraak van de bestaande installaties ;
- In voorkomend geval, de aanpassingen aan de burgerlijk bouwkunde, met inbegrip de noodzakelijke boringen en bevestigingen ;
- De installatie van de werk en de veiligheidsmaatregelen.
Contractperiode: 2020-2026 (max. 6 jaar).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: België
II.2.4. Beschrijving
Zie het bestek toegevoegd bij de aankondiging van de opdracht en beschikbaar op het platform E-Notificatie. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deze raamovereenkomst kan met 24 maanden (maximum 2 jaar) verlengd worden. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie artikel 1.2 van het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie artikel 1.2 van het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie artikel 1.3 van het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht

Eventuele minimumeisen:
Categorie: P1, Klasse 1 of hoger


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-09 10:25
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Let op het is een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure.We nodigen u uit het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht en beschikbaar op e-Notification te consulteren.Adendum van 30/07/20201. Aanvullende inlichtingen:We willen u erop wijzen dat alle kosten voor de specifieke veiligheidsmaatregelen die door de wet in het kader van de gezondheidscrisis COVID-19 oplegt wordt, in uw eenheidsprijzen niet mogen en moeten worden begrepen.De extra kosten die rechtstreeks voortvloeien uit de gezondheidscrisis COVID-19 zullen worden gevraagd tijdens de oproep tot mededinging aan de voor de raamovereenkomst geselecteerde ondernemers (opdrachtnemers) voorafgaand elke deelbestelling (minicompetities).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikel 23 van de wet van 17 juni 2013, gewijzigd door de wet van 16 februari 2017, betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten voor werken

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-12

Vergelijkbare advertenties van BDA