Gemeentebestuur Van Sint-jans-molenbeek

Opdracht voor werken met betrekking tot de renovatie van de toegangs- en parlofoonsystemen voor de ingangen van de gemeentelijke woningen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeentebestuur van Sint-Jans-Molenbeek
Postadres: Graaf van Vlaanderenstraat, 20,BE-1080 Brussel
Contactpersoon: Dienst Gemeentelijke Eigendommen
Tel: +32 26004934
E-mail: mcmujawamariya@molenbeek.irisnet.be
Internetadres(sen): http://www.molenbeek.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=384651


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdracht voor werken met betrekking tot de renovatie van de toegangs- en parlofoonsystemen voor de ingangen van de gemeentelijke woningen. 
Referentienummer: Molenbeek-Saint-Jean (3p)-23_LOG_CONTROLE_ACCES_2020-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht voor werken met betrekking tot de renovatie van de toegangs- en parlofoonsystemen voor de ingangen van de gemeentelijke woningen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: GEMEENTE SINT-JANS-MOLENBEEK
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor werken met betrekking tot de renovatie van de toegangs- en parlofoonsystemen voor de ingangen van de gemeentelijke woningen. 
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
In overeenstemming met artikel 39 van het koninklijk besluit van 18 april 2017vormt het loutere feit van deelname aan de plaatsingsprocedure van deze opdracht, en dus van indiening van de offerte, deimpliciete verklaring op erewoord van de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in deartikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende Overheidsopdrachten (impliciete verklaring op erewoord).De toepassing van de in het eerste lid bedoelde impliciete verklaring geldt enkel in zoverre de documenten of certificatenbetreffende de uitsluitingsgevallen voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via de in artikel 73, § 4, van dewet bedoelde databanken. Via Telemarc heeft de gemeente Sint-JansMolenbeek toegang tot de gegevens van of met betrekkingtot:-Nationale Bank,-BTW en Belastingen,-RSZ, -KBO,-de databank van de erkenning der aannemers van werken.a. Uitsluitingsgevallen betreffende strafrechtelijke veroordelingen (cf. Art. 67, 1° tot 7° van de Wet van 17 juni 2016 en art. 61van het KB van 18 april 2017)Op vraag van de aanbestedende overheid maakt de inschrijver een uittreksel uit het strafregister over dat niet later afgeleverdis dan 3 maanden voor de datum van de indiening van de offertes of een evenwaardig document afgeleverd door eengerechtelijk of administratief orgaan van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de bewuste inschrijver niethet voorwerp is geweest van een in kracht van gewijsde gegane veroordeling voor:- deelneming aan een criminele organisatie- omkoping- fraude- terroristische misdrijven, strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten dan wel uitlokking van, medeplichtigheidaan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf- witwassen van geld of financiering van terrorisme- kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel- tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven.b. Uitsluitingsgeval betreffende niet-betaling belatingen en heffingen of socialezekerheidsbijdragen (cf. Art. 68 van de Wet van17 juni 2016 en art. 62 en 63 van het KB van 18 april 2017)Voor de Belgische inschrijvers en voor elk lid van het team controleert de aanbestedende overheid via de applicatie 'Telemarc'de situatie van de inschrijver in verband met sociale zekerheid en fiscale schulden (artikelen 62, §§2 en 3 van het KB van 18 april2017).De inschrijver moet in orde zijn met:-wat betreft zijn verplichtingen in verband met de betaling van socialezekerheidsbijdragen, tot en met het laatste vervallenkalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes;- zijn fiscale beroepsverplichtingen voor wat betreft het laatste afgelopen belastingtijdvak vóór de uiterste datum voor deontvangst van de offertes.De inschrijvers, of teamleden, afkomstig uit een andere EU-lidstaat voegen op vraag van de aanbestedende overheid attestenvan bevoegde overheden bij ten bewijze van het in regel zijn met de verplichtingen aangaande socialezekerheidsbijdragen enfiscale beroepsverplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land alwaar de documenten uitgegeven zijn (art. 62, §3,al. 3 en 63, §3, al. 2 van het KB van 18 april 2017

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
De vereiste erkenningsondercategorie is P1 en de klasse volgens de raming is 2 (de inschrijvers
moet beschikken over de klasse die moet overeenstemmen met het bedrag van zijn offerte).


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-02 17:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.De inschrijver is verplicht zich ter plaatse (adres dat bij de afspraak met de technisch manager van het project is opgegeven)te begeven en zijn offerte met alle kennis van zaken op te stellen ten einde prijs in te dienen voor een volledige en perfecteuitvoering van het bouwwerk volgens de regels van de kunst. Het staat de inschrijver vrij bij deze gelegenheid vragen te stellenbetreffende de bestaande toestand van de plaatsen waar de diensten zullen worden uitgevoerd.Hij zal dus geen beroep kunnen doen op problemen die te wijten zijn aan de toegang en aan de toestand van de plaats vaninplanting om een wijziging van de ingediende prijzen te vragen, noch om eventuele vertragingen te rechtvaardigen.Elke eventuele opmerking moet in de offerte worden gemaakt. De inschrijver die zijn offerte indient, erkent ingevolge ditplaatsbezoek:- Alle nuttige informatie te hebben ontvangen om de omvang van de opdracht ten volle te begrijpen;- Zich rekenschap te hebben gegeven van alle bijzonderheden van de uitvoering van de opdracht;- Het bedrag van zijn offerte te hebben berekend, rekening houdend met deze kennis van de opdracht en met de middelen dieingezet dienen te worden voor de perfecte uitvoering ervan.Tijdens het bezoek dat georganiseerd wordt in aanwezigheid van de vertegenwoordiger van de Aanbestedende Overheid,zal het hierbij gevoegde door de vertegenwoordiger van de Aanbestedende Overheid ondertekende attest van plaatsbezoek(Bijlage B) afgeleverd worden aan elke inschrijver die het tekent en bij zijn offerte moet voegen.Indien de inschrijver het plaatsbezoek heeft uitgevoerd maar niet in het bezit is van het volledig ingevulde attest kan hij ditbezoek staven via andere middelen waarvan de geldigheid zal geanalyseerd worden door de Aanbestedende Overheid.Het plaatsbezoek wordt georganiseerd na afspraak op 1 vastgelegde dag met Rachelle El Idrissi (Tel. : 02/600.49.23 -reidrissi@molenbeek.irisnet.be, vertegenwoordiger van de Aanbestedende Overheid.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-07

Vergelijkbare advertenties van BDA