Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Anderlecht
Postadres: Raadsplein, 1,BE-1070 Brussel
Contactpersoon: Adrien Gonnella
Tel: +32 4306914
E-mail: agonnella@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): www.anderlecht.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=386118
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Dienst Gebouwen en Huisvesting, Transvaalstraat 21. Renovatie- en uitbreidingswerken van de burelen. Bestek 20/040. Referentienummer: Gemeente Anderlecht-20/040-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Perceel 1 :
Vaste schijf : Werken betreffende de renovatie en uitbreiding van gebouw C
Voorwaardelijke schijf : Werken betreffende de renovatie van gebouw A + Werken betreffende de renovatie van gebouw B
Perceel 2 : Herinrichting van de omgeving van de binnenkoer
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Werken betreffende de renovatie van gebouwen A en B Werken betreffende de renovatie en uitbreiding van gebouw C
II.2.7. Looptijd
545 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Herinrichting van de omgeving van de binnenkoe
II.2.7. Looptijd
180 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet ineen toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffendeoverheidsopdrachten en meer bepaald in detail zoals bedoeld in artikels 61 à 64 van het KB van 18 april 2017.De inschrijver zal een uittreksel uit het strafregister bijvoegen op naam van de onderneming (en op de naam van deondernemers bedoeld in artikel 64 van het KB van plaatsing van 18 april 2017), uitgeleverd op een datum niet ouder dan 6maanden vóór de datum van de indiening van de offertes of een gelijkwaardig document, uitgeleverd door een juridischeof administratieve autoriteit van het oorspronkelijke land of het land waar hij gevestigd is waaruit blijkt dat de betrokkeninschrijver niet veroordeeld werd door een rechterlijke beslissing bij kracht van gewijsde:1° deelneming aan een criminele organisatie;2° omkoping;3° fraude;4° terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten dan wel uitlokking van,medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf of strafbaar feit ;5° witwassen van geld of financiering van terrorisme;6° kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel;7° tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven.Voor de Belgische inschrijvers zal de Aanbestedende overheid via de toepassing « Telemarc » de situatie van de inschrijvernagaan op het vlak van sociale zekerheid en fiscale schulden (artikels 62 §2 en 63 §2 van het KB van 18 april 2017).
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Voor perceel 1 :1)Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen datde belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tothet resultaat2) Klasse : voor de gunning van een opdracht is de vereiste erkenningsklasse deze welke overeenstemt met het goed te keurenbedrag van de inschrijving.Voor perceel 2 :1)Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen datde belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tothet resultaat2) Klasse : voor de gunning van een opdracht is de vereiste erkenningsklasse deze welke overeenstemt met het goed te keurenbedrag van de inschrijving.
Eventuele minimumeisen:
Voor perceel 1 :
1) De lijst dient minimum 2 overheidsopdrachent voor werken te bevatten gelijkaardig aan deze
beschreven in onderhavig lastenboek voor de vaste schijf, te weten bouw/renovatie van publieke en/of
administratieve gebouwen. Het bedrag van de werken moet minimum 850.000,00 EUR. excl BTW
bedragen. Deze werken worden gesteund door een attest van goede uitvoering. Deze attest is
geleverd en getekend door een bevoegde overheid. Indien de bouwheer een private persoon is, is
deze attest geleverd en getekend door hemzelf. Anders wordt een eenvoudige verklaring op erewoord
van de aannemer toegestaan. Deze vermeldt het bedrag, de datum en de plaats van de werken.
2) Categorie D
Voor perceel 2 :
1) De lijst dient minimum 2 overheidsopdrachten voor werken te bevatten gelijkaardig aan deze
beschreven in onderhavig lastenboek voor de opdracht, te weten werken voor herinrichting van
omgeving.Het bedrag van de werken moet minimum 200.000,00 EUR. excl BTW bedragen. Deze werken worden gesteund door een attest van goede uitvoering. Deze attest is geleverd en getekend
door een bevoegde overheid. Indien de bouwheer een private persoon is, is deze attest geleverd en
getekend door hemzelf. Anders wordt een eenvoudige verklaring op erewoord van de aannemer
toegestaan. Deze vermeldt het bedrag, de datum en de plaats van de werken.
2) Categorie G
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-11-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-11-20
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Administration communale d'Anderlecht
Avenue Joseph Wybran, 45, BE-1040 Bruxelles
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-10-03