Ziekenhuis Oost-limburg

Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak Medisch Centrum André Dumont - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Ziekenhuis Oost-Limburg
Postadres: Schiepse Bos 6,BE-3600 Genk
Contactpersoon: De heer Tim Janssens
Tel: +32 89321986
Fax: +32 89579888
E-mail: tim.janssens@zol.be
Internetadres(sen): www.zol.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak Medisch Centrum André Dumont - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2020-149
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Ziekenhuis Oost-Limburg, Medisch Centrum André Dumont, Stalenstraat 2a te 3600 Genk
II.2.4. Beschrijving
Uitbesteding van de schoonmaak van het Medisch Centrum André Dumont te Genk-Waterschei. Dit houdt de vakkundige schoonmaak in van de vloeren, inventaris, wanden en zolderingen van de lokalen van het medisch centrum vermeld in dit lastenboek. Het medische centrum valt onder het beheer van Ziekenhuis Oost-Limburg.  Voor het medisch centrum werd gekozen om de schoonmaak ervan uit te besteden. De looptijd van het contract is 48 maanden. Medisch Centrum André Dumont Stalenstraat 2a 3600 Genk 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren.2. Financiële cijfers: omzet, liquiditeit, solvabiliteit en rendabiliteit van de laatste drie jaren.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Opgave van de omzet van de laatste 3 jaren, of verantwoording indien niet beschikbaar.
2. Opgave van de financiële cijfers van de laatste 3 jaren, of verantwoording indien niet beschikbaar.
Géén negatief eigen vermogen in méér dan 1 van de 3 recentste boekjaren
3. Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's aanleveren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van referenties (minimaal 3 vermeldingen) van de afgelopen drie jaren met betrekking tot uitgevoerde opdrachten van gelijke aard en omvang (omzet en soort diensten), met vermelding van het bedrag, de datum en naam + contactpersoon van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. 2. De inschrijver dient lid te zijn van de Algemene Belgische Schoonmaak Unie (ABSU)3. De schoonmaakproducten moeten veilig zijn.4. Alle hulpmiddelen te gebruiken bij de poets (ladders, poetsmachines,.) moeten voldoen aan de geldige veiligheidsvoorschriften en zijn gekeurd voor gebruik.

Eventuele minimumeisen:
1. 3 referenties grondig gedocumenteerd.
2. Bewijs van lidmaatschap aan te tonen.
3. De producten bevatten minimaal: Geen ammoniak. Een kopie van de technische fiches en de MSDS van alle aangeboden schoonmaakproducten.
4. Een kopie van de attesten van geldige veiligheidsvoorschriften en eventuele keuringsattesten van alle aangeboden hulpmiddelen. Alle aangeboden middelen dienen opgelijst te worden in bijlage D


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-30 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-27


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 15/10/2020 om 10.00Afspraak in de inkomhal van het Medisch Centrum André Dumont te Stalenstraat 2a, 3600 Genk.Tijdens het plaatsbezoek wordt er een rondgang georganiseerd zodat u een duidelijk beeld krijgt van de bestaande infrastructuur. De rondgang zal ongeveer 30 minuten in beslag nemen. Een plaatsbezoek is vereist.Er wordt verwacht dat de kandidaat inschrijver zicht ten laatste op 13 oktober 2020 inschrijft voor dit plaatsbezoek.Dit moet per mail naar tim.janssens@zol.be, met vermelding van de firmanaam, dossiernummer en naam van de aanwezige.Om wille van de huidige Corona pandemie en de 'social distancing' zal maar één aanwezige per inschrijver toegelaten worden.Vragen worden tijdens het plaatsbezoek niet beantwoord. De deelnemers dienen hun vragen schriftelijk te stellen aan Dhr. Tim Janssens via tim.janssens@zol.be, uiterlijk de dag na het plaatsbezoek. De opdrachtgever zal deze vragen beantwoorden uiterlijk 7 dagen na het plaatsbezoek. De opdrachtgever zal het antwoord op de vragen van de inschrijvers schriftelijk beantwoorden aan alle inschrijvers. Het antwoord zal gegeven worden in anonimiteit t.o.v. de vragensteller.Het staat de opdrachtgever vrij al dan niet op alle vragen te antwoorden. Om wille van het vertrouwelijk kader van een gezondheidsinstelling is het niet toegestaan tijdens het plaatsbezoek beeldmateriaal en/of foto's te nemen.Indien de inschrijver specifieke punten extra in beeld wil verkrijgen voor het opmaken van de offerte, kan dit tijdens het plaatsbezoek gevraagd worden.Om wille van de huidige Corona pandemie zijn er in ons ziekenhuis mogelijk verstrengde maatregelen die kunnen uitbreiden of afnemen tijdens de looptijd van het dossier.Dit maakt dat het verplicht plaatsbezoek zal kunnen doorgaan vermits 'social distancing' kan gewaarborgd worden. Afhankelijk van de hoeveelheid van deelnemers kan de aanbesteder hierdoor de afspraken over het plaatsbezoek aanpassen. Hierover zal tijdig gecommuniceerd worden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-29

Vergelijkbare advertenties van BDA