Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Vooruitgangsstraat, 80,BE-1030 Brussel
Tel: +322 2042995
E-mail: rborremans@gob.brussels
Internetadres(sen): http://sprb.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383569
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Behoud van de kunstwerken van metro en constrolewerken voor het voorbereiden van nieuwe opdrachten : RAAMOVEREENKOMST Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3090-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262330
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht is een raamovereenkomst, en omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
-
Het betreft een bestellingsopdracht.
-
Deze aanneming omvat voornamelijk :
-
De verschillende tussenkomsten ter bescherming van de ruwbouwwerken voor het behoud en de in veiligheid stelling ervan;
Voorbereidingen treffen en het inrichten van volumes voor technische ruimtes.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-18
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er wordt ter kennis van de inschrijvers gebracht dat:
-
Omdat het moeilijk te voorspellen is wanneer de maatregelen met betrekking tot COVID-19 zullen worden opgeheven en om de vergelijkbaarheid van de offertes mogelijk te maken, zullen de inschrijvers bij hun prijs voorstel geen rekening houden met de maatregelen die moeten worden genomen in de context van de COVID-19-pandemie;
-
De opening van de offertes voorzien op 22 oktober om 10 u wordt behouden;
-
BELANGRIJK:
-
In de bij zijn offerte te voegen documenten vermeldt de inschrijver dat hij kennis genomen heeft van dit verbeterend bericht.