Vzw Verenigde Ziekenhuizen Van Waas En Durme

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Hematologie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: VZW Verenigde Ziekenhuizen van Waas en Durme
Postadres: Moerlandstraat 1,BE-9100 Sint-Niklaas
Contactpersoon: De heer Ivan Byl
Tel: +32 37602877
Fax: +32 37602429
E-mail: ivan.byl@aznikolaas.be
Internetadres(sen): www.aznikolaas.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Hematologie 
Referentienummer: 2020/AKD/IB/726
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 38000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: zie bestek
II.2.4. Beschrijving
De opdracht waarvoor onderhavige selectieleidraad wordt uitgeschreven betreft het vervangen van het bestaande hematologiesysteem in het AZ Nikolaas ziekenhuis campus Sint-Niklaas van de aanbesteder. Vandaag gebeuren de analyses bij de aanbesteder op een Sysmex XE 5000 toestel, gekoppeld aan een SP-1000 toestel voor het maken van bloeduitstrijkjes en May-Grunwald-Giemsa kleuring, met als back-up een XS 1000 toestel. De aanbesteder wenst via de opdracht een systeem aan te kopen dat het bestaande proces zoveel als mogelijk verder automatiseert. Belangrijk is ook dat de handelingen die vandaag automatisch verlopen voor het bepalen van de analyses, in de toekomst op het nieuwe systeem ook automatisch gaan verlopen. De toekomstige opdrachtnemer dient ook alle nodige reagentia en verbruiksmaterialen te kunnen leveren binnen de opdracht om de nodige analyses te kunnen uitvoeren. Het systeem dat de aanbesteder nodig heeft moet minimaal de parameters kunnen bepalen die zijn opgenomen in de bijlage "extra informatie".  Extra informatie: Om de inschrijver een duidelijk beeld te geven van de parameters die het labo van de aanbesteder vandaag bepaald om de dagelijkse werking rond het hematologie gebeuren te verzekeren is er in bijlage B een overzicht gemaakt van de huidige parameters die bepaald worden. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De gecumuleerde omzet bedraagt minimaal 180.000 euro excl. BTW;
De gecumuleerde omzet = (omzetcijfer jaar n-1) + (omzetcijfer jaar n-2) + (omzetcijfer jaar n-3) waarbij 'n' staat voor het lopende boekjaar van de inschrijver.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een referentielijst van gelijkaardige opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht te tellen vanaf de publicatiedatum met vermelding van een korte beschrijving, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren incl. coördinaten van de contactpersoon (adres, telefoon, e-mail).

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver die zich kandidaat stelt dient minimum drie referenties op te geven.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-13 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.Opmerkingen over de gunningscriteria: Zie bestek

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Justitieplein 1, BE-9620 Dendermonde

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-09

Vergelijkbare advertenties van BDA