Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijke dienst voor brandweer en dringende medische hulp
Postadres: Helihavenlaan, 15,BE-1000 BRUSSEL
Contactpersoon: Overheidsopdrachten Dienst van DBDMH - Stéfan Van Den Abeele
Tel: +32 473881780
E-mail: stefan.vandenabeele@firebru.brussels
Internetadres(sen): https://be.brussels/siamu/a-propos-du-siamu https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=386342
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
DBDMH. DAS2020.012. Renovatiewerken (ruwbouw en voltooiing) gebouw VOPO (Voorpost van de Brandweerdienst) van Eikenbos. Referentienummer: SIAMU-DAS2020.012-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht voor werken heeft als voorwerp de renovatie (ruwbouw en voltooiing) van het gebouw van de VOPO (Voorpost van de Brandweerdienst) van Eikenbos, ten bate van de DBDMH.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: BRUSSEL, Belgïe.
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht voor werken heeft als voorwerp de renovatie (ruwbouw en voltooiing) van het gebouw van de VOPO (Voorpost van de Brandweerdienst) van Eikenbos, ten bate van de DBDMH.
II.2.7. Looptijd
360 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Cf. BIJLAGE 0 van het lastenboek - Verklarende nota kazernewerken
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-26 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
We vestigen de aandacht op het verplichte bezoek van de site, conform het artikel 11.8 van het bestek. Deelname aan dit bezoek is verplicht. De offerte van de inschrijver die er niet aan deelneemt, wordt geweigerd. De inschrijver zal de praktische modaliteiten voor het bezoek overeenkomen door contact op te nemen met mevrouw Céline Zureck, Afdeling Logistiek, e-mailadres. celine.zureck@firebru.brussels - tel +32(0)2.208.81.98 / +32(0)490.52.20.27. Na afloop van het bezoek zal aan de inschrijver een attest worden overhandigd, ondertekend door een vertegenwoordiger van de DBDMH, dat bij zijn offerte moet worden gevoegd.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-11