Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Brussel
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Cathérine Moussiaux
Tel: +32 25636533
E-mail: Catherine.Moussiaux@ocmwbxl.brussels
Internetadres(sen): http://cpasbxl.brussels
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST OPDRACHTENCENTRALE MET BETREKKING TOT HERSTEL- EN VERVANGINGSWERKEN VAN BESTAANDE RAMEN DOOR HOUTEN-, PVC- OF ALUMINIUMRAMEN IN DIVERSE GEBOUWEN VAN HET OPENBAAR EN PRIVE PATRIMONIUM VAN HET OCMW VAN BRUSSEL. Referentienummer: DE/20/003/I/FPA-FPU/N//1318 - CSC 03/20
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45441000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De raamovereenkomst heeft als voorwerp het vastleggen van de voorwaarden voor de opdrachten die zullen worden gegund tijdens de duur van huidige raamovereenkomst met als voorwerp de uitvoering van werken van onderhoud, herstelling of vervanging van bestaande ramen door houten-, pvc- of aluminiumramen in de verschillende gebouwen van het openbaar en privé patrimonium van het OC MW van Brussel.
Het betreft voornamelijk :
Perceel 1 (openbaar patrimonium) : Werken van onderhoud en vervanging, met inbegrip van alle leveringen en plaatsingen, om delen van het gebouw (ramen) opnieuw in goede staat te brengen evenals alle werken, leveringen en toebehoren van het privépatrimonium van het OCMW. De gebouwen waarin de interventies van perceel 1 dienen te gebeuren, zijn doorgaans in gebruik.
Ter info : het openbaar patrimonium omvat ongeveer 30 gebouwen, waaronder 5 rusthuizen, 1 kindertehuis, 12 sociale antennes, 1 linnenfabriek,.
.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
werken van onderhoud, herstelling en/of renovatie, met als doel het opnieuw in goede staat brengen van ramen deuren, luiken evenals alle werken, leveringen en toebehoren voor voor de verschillende gebouwen van het openbaar II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De raamovereenkomst heeft als voorwerp het vastleggen van de voorwaarden voor de opdrachten die zullen worden gegund tijdens de duur van huidige raamovereenkomst met als voorwerp de uitvoering van werken van onderhoud, herstelling of vervanging van bestaande ramen door houten-, pvc- of aluminiumramen in de verschillende gebouwen van het openbaar en privé patrimonium van het OC MW van Brussel. Het betreft voornamelijk : Perceel 1: voor de verschillende gebouwen van het openbaar werken van onderhoud, herstelling en/of renovatie, met als doel het opnieuw in goede staat brengen van ramen deuren, luiken evenals alle werken, leveringen en toebehoren; werken van vervanging met inbegrip van leveringen en plaatsingen, evenals alle werken, leveringen en toebehoren ; en aanvullend ook dringende interventiewerken die de beschikbaarheid vereisen van de aangeduide opdrachtnemers. De latere opdrachten omvatten met name : (1) Alle werken beschreven in dit Bestek en al zijn bijlagen, evenals alle werken, leveringen, toebehoren, leveringen van energieën en vloeistoffen en alle onderwerpingen of uitvoeringsmiddelen die de Opdr. in staat stellen om een absoluut volledig werk af te leveren dat beantwoordt aan de normale bestemming van het bouwwerk. De Opdr. mag zich, zonder enige uitzondering, niet beroepen op enige leemte of weglating met de bedoeling een of ander supplement voor zijn inschrijving te vorderen en dit in overeenstemming met Art. 82 van KB 1. (2) Het onderhoud van de werken en van de technische installaties gedurende de werken en de waarborgtermijn. (3) De algemene bouwplaatsuitrustingen in overeenstemming met de bepalingen van dit Bestek en de geldende verordeningen. (4) Het perfecte onderhoud van de bouwplaats en haar omgeving. (5) De vereiste preventie- en veiligheidsmaatregelen voor de werken die deel uitmaken van de latere opdrachten, de maatregelen met betrekking tot het personeel dat wordt ingezet, tot de personen die toegang hebben tot de bouwplaats, tot de medeaannemers, tot de openbare regie,. en de maatregelen die als het geval zich voordoet op de bestaande bouwwerken dienen te worden toegepast. (6) Het rechtsgeldig afvoeren van de bouwplaats van aarde, modder, afval, materialen, puin, afbraakmateriaal,. afkomstig van de latere opdrachten, naar een recyclinginstallatie in overeenstemming met het Regeringsbesluit van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 16 maart 1995. (7) De opslag op de door de L.W. aangeduide plaatsen van de eventueel herbruikbare producten afkomstig van de site.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
werken van onderhoud, herstelling en/of renovatie, met als doel het opnieuw in goede staat brengen van ramen deuren, luiken evenals alle werken, leveringen en toebehoren voor de verschillende gebouwen van het openbaar II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Plusieurs lieux
II.2.4. Beschrijving
Perceel 2: voor de verschillende gebouwen van het openbaar werken van onderhoud, herstelling en/of renovatie, met als doel het opnieuw in goede staat brengen van ramen deuren, luiken evenals alle werken, leveringen en toebehoren; werken van vervanging met inbegrip van leveringen en plaatsingen, evenals alle werken, leveringen en toebehoren ; en aanvullend ook dringende interventiewerken die de beschikbaarheid vereisen van de aangeduide opdrachtnemers. De latere opdrachten omvatten met name : (1) Alle werken beschreven in dit Bestek en al zijn bijlagen, evenals alle werken, leveringen, toebehoren, leveringen van energieën en vloeistoffen en alle onderwerpingen of uitvoeringsmiddelen die de Opdr. in staat stellen om een absoluut volledig werk af te leveren dat beantwoordt aan de normale bestemming van het bouwwerk. De Opdr. mag zich, zonder enige uitzondering, niet beroepen op enige leemte of weglating met de bedoeling een of ander supplement voor zijn inschrijving te vorderen en dit in overeenstemming met Art. 82 van KB 1. (2) Het onderhoud van de werken en van de technische installaties gedurende de werken en de waarborgtermijn. (3) De algemene bouwplaatsuitrustingen in overeenstemming met de bepalingen van dit Bestek en de geldende verordeningen. (4) Het perfecte onderhoud van de bouwplaats en haar omgeving. (5) De vereiste preventie- en veiligheidsmaatregelen voor de werken die deel uitmaken van de latere opdrachten, de maatregelen met betrekking tot het personeel dat wordt ingezet, tot de personen die toegang hebben tot de bouwplaats, tot de medeaannemers, tot de openbare regie,. en de maatregelen die als het geval zich voordoet op de bestaande bouwwerken dienen te worden toegepast. (6) Het rechtsgeldig afvoeren van de bouwplaats van aarde, modder, afval, materialen, puin, afbraakmateriaal,. afkomstig van de latere opdrachten, naar een recyclinginstallatie in overeenstemming met het Regeringsbesluit van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 16 maart 1995. (7) De opslag op de door de L.W. aangeduide plaatsen van de eventueel herbruikbare producten afkomstig van de site.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet** Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp
Eventuele minimumeisen:
1. Nihil
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp
Eventuele minimumeisen:
1. Nihil
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken) klasse 1 voor perceel 1
D (Bouwwerken), klasse 3 voor perceel 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-14 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-02
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-14
Plaatselijke tijd: 10:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
33 Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-10