Stad Menen

Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van speel- en beweegtoestellen en valdempende ondergronden op diverse plaatsen binnen grondgebied Menen voor een periode van 4 jaar



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Menen
Postadres: Grote Markt 1,BE-8930 Menen
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Vanooteghem
Tel: +32 56529350
Fax: +32 56529309
E-mail: annelies.vanooteghem@menen.be
Internetadres(sen): www.menen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van speel- en beweegtoestellen en valdempende ondergronden op diverse plaatsen binnen grondgebied Menen voor een periode van 4 jaar 
Referentienummer: 2020/943
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 37535200
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
II.2.4. Beschrijving
Het is de bedoeling van de stad Menen om met 1 leverancier een raamovereenkomst te sluiten voor het leveren, plaatsen van speel- en beweegtoestellen en valdempende ondergronden op diverse plaatsen binnen grondgebied Menen voor een periode van 4 jaar. Veel van de huidige speelterreinen voldoen niet meer aan de huidige eisen van de wetgeving, noch aan de speelbelevenis die het bestuur wenst te creëren. Bovendien zijn er vele in verouderde staat, dat het herstellen ervan een pleister is op een houten been. Het bestuur wenst dan ook op huidige en toekomstige locaties nieuwe speel- en beweegtoestellen te plaatsen. De stad denkt hierbij aan speeltoestellen die hedendaags, duurzaam, ecologisch, avontuurlijk, thematisch en onderhoudsvriendelijk vervaardigd zijn. Verder dienen ze te voldoen aan alle wetgevingen inzake veiligheid. De speel- en beweegtoestellen moeten samen met de omgeving een feelgood-gevoel teweeg brengen, waardoor (groot)ouders, jongeren en kinderen zich willen verplaatsen naar de speelpleinen.  Het geheel moet in functie van de omgeving speels, avontuurlijk of eerder klassiek zijn. Avontuurlijke speeltoestellen zijn dan weer verbonden met omliggende omgevingsfactoren. Opdat leverancier/aannemers beter weten dan wie ook wat geschikt is voor de diverse pleinen rekening houden met bovenstaande én met de suggesties per locatie door het bestuur, werkt zij bijgevolg zelf een voorstel uit.  Het bestuur heeft de intentie om hiervoor tijdens de looptijd van het contract een maximaal bedrag van EUR600.000,00 btw incl uit te trekken.  Overzicht verloop gunningsprocedure:  - De inschrijvers dienen een offerte in op basis van het huidige bestek en voegen alle nodige bijlagen toe;  - De inschrijvers worden uitgenodigd om hun offerte met uitwerking van de casussen voor te stellen en krijgen hiervoor een vergoeding van EUR250,00. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2024-12-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. toe te voegen in bijlage
2. toe te voegen in bijlage

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 grote projecten van EUR100.000,00 over de laatste 3 jaar


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-16
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Stadhuis, Grote Markt 1

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE RvS
Wetenschapsstraat 34, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-03

Vergelijkbare advertenties van BDA