Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Vlaamse Maatschappij voor Watervoorziening cvba (De Watergroep)
Postadres: Vooruitgangstraat 189,BE-1030 Brussel
Tel: +32 2389568
E-mail: aankoop@dewatergroep.be
Internetadres(sen): www.dewatergroep.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=382282
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst nazicht en onderhoud van brandkranen en bijhorende signalisatie verzorgingsgebied De Watergroep Referentienummer: VMW-20200032-F05_3
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44482200
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht heeft tot voorwerp het sluiten van een raamovereenkomst betreffende het nazicht, onderhoud en herstellingen van brandkranen en bijhorende signalisatie in het verzorgingsgebied van De Watergroep.
De Watergroep treedt op als aankoopcentrale. De begunstigden van deze opdracht zijn:
De Watergroep
De vennoten van De Watergroep
Organisaties met hydranten op drinkwaterleidingen waarvan de goede werking moet gegarandeerd worden om enerzijds de kwaliteit van het drinkwater te garanderen en anderzijds bluswater te garanderen
Deze opdracht is een opdracht voor werken met als bijhorende CPV-code 44482200-4 'Brandkranen'.
Er wordt een raamovereenkomst afgesloten met 1 deelnemer per perceel voor de periode van 2 jaren (2 keer verlengbaar met 1 jaar). De voorwaarden van de opdracht gebaseerd op deze raamovereenkomst worden volledig in dit bestek vastgelegd, met uitzondering van de af te nemen hoeveelheden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-01
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-09-04
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-09-11
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-09-04
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-09-11
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging informatie m.b.t. bestelling en stockage van materialen.
Uitstel van indieningsdatum.
Inventaris in te vullen met eenheidsprijs werkuren, excl. materiaalkost.