Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gewestelijke Overheidsdienst Brussel- Brussel Mobiliteit - Directie Onderhoud
Postadres: Vooruitgangsstraat 80,BE-1030 Brussel
Contactpersoon: BOOGAERTS Philippe
Tel: +32 22041950
E-mail: pboogaerts@gob.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=384874
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met één enkele ondernemer met betrekking tot voor het plaatsen van snelheidshandhavingscamera's en onderhoud na waarborg Referentienummer: DAA-BMB/DE-DO/E20.070-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45316210
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De raamovereenkomst moet alle voorwaarden bepalen die het sluiten ervan regelen, alsook de toekenning van de verschillende daaropvolgende opdrachten die op die overeenkomst zijn gebaseerd. Alle voorwaarden worden op dwingende wijze bepaald voor de partijen bij de raamovereenkomst. De uitvoering van de raamovereenkomst zal dus conform de afgesproken voorwaarden plaatsvinden.
Deze raamovereenkomst is onderverdeeld in twee gedeelten:
-Levering en installatie van een Vast Gedeelte ;
-Levering van een Uitneembaar Gedeelte, het informatica-
materieel en de software-uitrusting van de Vaste Gedeelten.
De inschrijvers moeten een offerte indienen voor beide gedeelten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Zie bestek
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De ondernemer moet voldoen aan volgende selectievoorwaarden : hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van ondercategorie P2 en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 8 volgens de raming van de aanbestedende overheid); hetzij het bewijs van een gelijkwaardige erkenning voortvloeiend uit zijn inschrijving op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Gemeenschappen alsook uit eventuele aanvullende bescheiden; hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3, §1, 2° van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken, zoals gewijzigd (cf. artikel 1 van het ministerieel besluit van 27 september 1991);
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-05
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: e-tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
- Een plaatsbezoek wordt georgeniseeerd op 22 september 2020 om 14h00. Gelieve u in te schrijven voor het plaatsbezoek via het sturen van een mail aan dhr ir . Philippe Boogaerts:pboogaerts@gob.brussels- tests op locatie zulle voorafgaand aan de gunning uitgevoerd worden (zie bestek)- Elke vraag om inlichtingen moet schriftelijk en ten laatste op 23 september 2020 om 5h00 worden gesteld . Zij moet uitsluitend via e-mail met als onderwerp "Opdracht van werken - Overheidsopdracht nr. BMB/DE-DO/E20.070 - Vragen" gericht worden aan: Philippe Boogaerts (pboogaerts@sprb.brussels)- het bij de opdracht horende veiligheids- en gezondheidsplan dat verplicht moet worden opgesteld op basis van het door de aanbestedende overheid bezorgde model.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk beroep tot schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid ofnietigverklaring van een gunningsbeslissing (of opzegging) moet ingesteld worden bij de Raad van State:- Binnen 15 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid;- Binnen 60 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot nietigverklaring.Voor meer details over de beroepprocedure: zie de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en derechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-31