De Vrijstaat Beieren, Vertegenwoordigd Door Staatliches Bauamt Aschaffenburg

De Vrijstaat Beieren - randbescherming



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: De Vrijstaat Beieren, vertegenwoordigd door Staatliches Bauamt Aschaffenburg
Postadres: Cornelienstrasse 1,DE-D-63739 Aschaffenburg
Contactpersoon: Peter Attila Szolvai
Tel: +32 26418800
E-mail: Peter.Szolvai@b2ai.com
Internetadres(sen): https://www.stbaab.bayern.de/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=384289


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
De Vrijstaat Beieren - randbescherming 
Referentienummer: B2AI nl-17-081-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45421147
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het project heeft betrekking op beveiligingsmaatregelen op het terrein: verbetering van de bestaande omheining; standaardisatie van de gehele omheining; installatie van een tussenliggende omheining binnen het terrein.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: 77 Rue Wiertz, B-1000 Bruxelles
II.2.4. Beschrijving
Verbetering van de veiligheidsmaatregelen ter plaatse, met inbegrip van : - Verbetering van het bestaande hek; - standaardisatie van het hele hek; - installatie van tussenhekken binnen het terrein. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-12-07
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zonder afbreuk te doen aan de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016, wordt deDe inschrijvers mogen niet in aanmerking komen voor een van de in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden.De inschrijvers zullen de DUME (Document Unique de Marchés Européens) http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ invullen.FR/TXT/?qid=1498470834586&uri=CELEX:32016R0007Zij zullen deze als bijlage bijvoegen:A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 62 van het decreet "Aanbestedingen":De inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onder de wet van 27 juni 1969 valt, voegen bij hun deelnemingsaanvraag eeneen attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waarin wordt verklaard dat hij in goede staat verkeert wat betreft de betaling van de bijdragen vansociale zekerheid.Inschrijvers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie in dienst hebben dat hierboven niet is vermeld,voegt een door de bevoegde autoriteit afgegeven certificaat toe waarin wordt verklaard dat zij haar verplichtingen met betrekking tot debetaling van socialezekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij is gevestigd.Het certificaat heeft betrekking op het laatste kalenderkwartaal dat is verstreken vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 Art. 63 van het Besluit "Aanbestedingen":De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een certificaat waaruit blijkt dat hij in orde is met betrekking tot zijnberoepsbelastingverplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd. Het certificaat heeft betrekking op de laatstede begrotingsperiode is verstreken vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de inschrijvingen.Voor een Belgische inschrijver moet het certificaat worden afgegeven door de FOD Financiën.C/ Mogelijke corrigerende maatregelen als bedoeld in artikel 70 van de wet van 17 juni 2016Door ondertekening van de DUME verklaart de inschrijver op erewoord dat hij in het bezit is van en zich ertoe verbindt om, op verzoek van deaanbestedende dienst, binnen 10 dagen, de volgende documenten (deze documenten zullen worden opgevraagd in het geval dat deinschrijver in aanmerking wordt genomen voor de gunning van de opdracht).1. StrafbladUittreksel uit het strafregister of gelijkwaardig document, afgegeven door een bevoegde gerechtelijke of administratieve autoriteit van het landbezorgd.De statuten en de vennootschapsakten die alle leden met beslissingsbevoegdheid binnen de vennootschap aanwijzenUittreksels uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgegeven door een bevoegde gerechtelijke of administratieve autoriteit van hetland van elke betrokken natuurlijke persoon met beslissingsbevoegdheid die is aangewezen in de statuten en de bedrijfsakten, moetworden gecommuniceerd2. Certificaat waaruit blijkt dat er geen sprake is van een faillissementEen door de bevoegde instantie van het betrokken land afgegeven certificaat waaruit blijkt dat de inschrijver niet failliet is,liquidatie, stopzetting van de activiteiten, gerechtelijke reorganisatie of heeft geen faillissement aangevraagd of is niet het onderwerp geweest van eeneen liquidatieprocedure of een gerechtelijke saneringsprocedure, of in een soortgelijke situatie die het gevolg is van een soortgelijke procedure, of in een andere soortgelijke situatie die het gevolg is van een soortgelijke procedurede aard die in andere nationale regelgevingen bestaat* De DUME, waarmee de inschrijver verklaart dat hij niet in een van de in de artikelen bedoelde uitsluitingssituaties verkeert.67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Cf. Clauses administratives/4.2. Etendue de la mission

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-28 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  DE, FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-09-28
Plaatselijke tijd: 12:00
Adres: op https://eten.publicprocurement.be/

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Er zal een forum worden gehouden over e-procurement. Inschrijvers worden verzocht hun vragen alleen over dit onderwerp te stellen, en hun vragen worden alleen via deze weg beantwoord.Inschrijvingen kunnen alleen elektronisch worden ingediend via https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg te Brussel
Poelaertplein, 1, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25086111

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Verzoeningscommissie bouw
Espace Jacquemotte, Hoogstraat 139, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-19

Vergelijkbare advertenties van BDA