Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Ziekenhuisnetwerk Antwerpen
Postadres: Luitenant Lippenslaan 55,BE-2140 Borgerhout
Contactpersoon: Eva Gezels
Tel: +32 3232708608
E-mail: eva.gezels@zna.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383244 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=383244
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ZNA Raamovereenkomst Onderhoud Elektrische Installaties Referentienummer: ZNA-2020/894-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50710000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Met deze aanbesteding wil ZNA één partner vinden die 24u/24u kan instaan, in samenwerking met de lokale technische dient, voor het onderhoud van de elektrische installatie op alle sites van ZNA (excl. ZNA Cadix). De ziekenhuizen zijn uitgerust met hun eigen hoogspanningscabines, noodstroomvoorzieningen en medische IT-netten.
Het raamcontract onderhoud aan de elektrische installaties behelst het preventief- en curatief onderhoud van de infrastructuur van de verschillende gebouwen van ZNA, zoals beschreven alsook éénmalige opdrachten op de HS- installaties en het ALSB.
- Preventief onderhoud van de hoogspanningsinstallatie
- Preventief onderhoud van de verlichtingsinstallaties
- Preventief onderhoud van de elektrische verdeelborden
- Preventief onderhoud van de elektrische installatie van de medische ruimtes
- Herstellingen aan de elektrische installatie en kleine aanpassingswerken
- Eénmalige onderhoudstaken op HS-installaties
- Eénmalige onderhoudstaken op ALSB's
- Eénmalige onderhoudstaak verlichting
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-14
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Selectieleidraad