Schaarbeek

Technisch Centrum Rodenbach (TCR) - Inrichting van kantoorruimtes op de 5de en 6de verdieping (in het kader van het TETRIS-project)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Schaarbeek
Postadres: Colignonplein,BE-1030 Schaarbeek
Tel: +32 22447683
E-mail: mfurdos@schaerbeek.irisnet.be
Internetadres(sen): http://www.schaarbeek.be/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=376510


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Technisch Centrum Rodenbach (TCR) - Inrichting van kantoorruimtes op de 5de en 6de verdieping (in het kader van het TETRIS-project) 
Referentienummer: Schaerbeek-Scha/Infra/2020/011-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De huidige opdracht is onderverdeeld in twee percelen, die de inrichting beogen van kantoorruimtes op de
5de en 6de verdieping van het Technisch Centrum Rodenbach. Deze percelen zijn :
PERCEEL 1 :
Dit perceel heeft als voorwerp de aanduiding van een aannemer die zal worden belast met de inrichting van kantoorruimtes op de 5de en 6de verdieping van het TCR (Technisch Centrum Rodenbach).
De werken zullen in twee fasen worden uitgevoerd : in eerste instantie de inrichting van de 6de verdieping en vervolgens die van de 5de verdieping.
Kort samengevat zal het project bestaan uit de volgende operaties:
 Afbraakwerken en, vanaf de ruwbouw, creatie van volledig af te werken lokalen (binnen-/buitenkant).
 Realisatie van kantoren.
 Realisatie van gemeenschappelijke lokalen (vergaderzalen, sanitaire voorzieningen en dienstlokalen).
De « volledig af te werken » interventiezone beslaat +/- 1000m².
PERCEEL 2 :
Dit perceel heeft als voorwerp de levering van kantoormateriaal (in het kort : tafels, poefs, lounge fauteuils, stoelen en rekken) voor de lokalen die door de aannemer van perceel 1 werden gebouwd. De levering van het materiaal voorzien voor dit perceel zal bijgevolg gebeuren na de uitvoering van perceel 1. Dit verklaart de langere geldigheid van de offerte voor dit perceel.
Het staat de inschrijvers vrij om een offerte in te dienen voor één of voor beide percelen. In ieder geval zullen de offertes voor elk perceel onafhankelijk van elkaar worden onderzocht en kunnen de percelen aan twee verschillende aannemers worden toevertrouwd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Technisch Centrum Rodenbach (TCR) - Inrichting van kantoorruimtes op de 5de en 6de verdieping (in het kader van het TETRIS-project) - Werken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel heeft als voorwerp de aanduiding van een aannemer die zal worden belast met de inrichting van kantoorruimtes op de 5de en 6de verdieping van het TCR (Technisch Centrum Rodenbach). De werken zullen in twee fasen worden uitgevoerd : in eerste instantie de inrichting van de 6de verdieping en vervolgens die van de 5de verdieping. Kort samengevat zal het project bestaan uit de volgende operaties:  Afbraakwerken en, vanaf de ruwbouw, creatie van volledig af te werken lokalen (binnen-/buitenkant).  Realisatie van kantoren.  Realisatie van gemeenschappelijke lokalen (vergaderzalen, sanitaire voorzieningen en dienstlokalen). De « volledig af te werken » interventiezone beslaat +/- 1000m². 
II.2.7. Looptijd
170 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Technisch Centrum Rodenbach (TCR) - Inrichting van kantoorruimtes op de 5de en 6de verdieping (in het kader van het TETRIS-project) - Leveringen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel heeft als voorwerp de levering van kantoormateriaal (in het kort : tafels, poefs, lounge fauteuils, stoelen en rekken) voor de lokalen die door de aannemer van perceel 1 werden gebouwd. De levering van het materiaal voorzien voor dit perceel zal bijgevolg gebeuren na de uitvoering van perceel 1. Dit verklaart de langere geldigheid van de offerte voor dit perceel. 
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
VOOR PERCEEL 2:Om zijn technische en beroepsbekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver volgende referenties voorleggen :Een lijst met de belangrijkste leveringen van kantoormeubelen, omvattende vergader- en cafetariastoelen, vergader- en bijzettafels, lounge meubels en metalen rekken, uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van het bedrag, de datum en de naam van de private of publieke bestemmeling.Minimum vereist niveau :Een lijst van leveringen uitgevoerd bij drie verschillende kopers tijdens de laatste drie jaar. De totale som van de leveringen bij elk van de kopers bedraagt minstens 30 000?.De inschrijver die drie referenties van zulke leveringen kan voorleggen, zal bijgevolg worden gekwalificeerd.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver verklaart dat hij in orde is met zijn fiscale verplichtingen, alsook met zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn Sociale Zekerheidsbijdragen, dat hij een blanco strafregister heeft en hij zich niet in een toestand van faillissement bevindt.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
VOOR PERCEEL 1:Voor deze werken is een specifieke erkenning nodig in de zin van de Wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.

Eventuele minimumeisen:
VOOR PERCEEL 1:
Categorie D (Algemene aannemingen van bouwwerken), Klasse 5 (tot 1.810.000?)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-21 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-09-21
Plaatselijke tijd: 15:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-12

Vergelijkbare advertenties van BDA