Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gewestelike Overheidsdienst Brussel, Brussel Mobiliteit
Postadres: rue du Progrès 80/1,BE-1035 Bruxelles
Contactpersoon: Direction Onderhoud
Tel: +32 22041950
E-mail: pboogaerts@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=379963
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
BMB/DE-DO/E19.064bis - Raamovereenkomst met één enkele ondernemer met betrekking tot het teletransmissiekabelnet, het leggen van kabels, aanpassingswerken, uitbreidingswerken, onderhouds- en herstellingswerken Referentienummer: DAA-DAA-BMB/DE-DO/E19.064bis-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45314000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige raamovereenkomst heeft als voorwerp de leveringen en prestaties die nodig zijn om werken voor aanpassing, uitbreiding, onderhoud en herstelling uit te voeren aan het teletransmissiekabelnet onder het beheer van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, evenals het aanbrengen op plan van iedere wijziging van dit net. De betrokken prestaties zullen het voorwerp uitmaken van een bestellingsopdracht, waarbij de aanbestedende overheid vrij dienstbevelen kan uitvaardigen om te voldoen aan haar behoeften.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-08-10
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het artikel "Art. 32, §1 van het KB - Elementen inbegrepen in de prijs" van het bestek wordt aangevuld met:
[.]zijn inbegrepen in de eenheids- en globale prijzen van de opdrachten voor werken alle maatregelen en lasten die inherent zijn aan de uitvoering van de opdracht, te weten:
- De maatregelen opgelegd door de wet inzake veiligheid en gezondheid van de werknemers tijdens de uitvoering van hun werk [.]
Dit artikel is eveneens van toepassing op de preventiemaatregelen die werden opgelegd in de strijd tegen de verspreiding van het nieuwe coronavirus, die in werking traden voor de 10de dag voorafgaand aan de uiterste indieningsdatum van de offertes"