Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Parkeersagentschap
Postadres: Gasthuisstraat 31,BE-1000 Brussel
Tel: +32 25633971
E-mail: pverraes@parking.brussels
Internetadres(sen): http://parking.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=382127
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor diensten met betrekking tot de uitbating van een systeem van betaling per sms van de parkeerretributies in betalende zones omvattende een raamovereenkomst Referentienummer: ASR-PB.A20/845-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 64200000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat uit drie modules. Een eerste module betreft de betaling per sms en het beheer van de bijbehorende stickers, de tweede module biedt een oplossing voor het beheer van digitale bezoekerskaarten 'Vouchers' en een derde oplossing biedt de gebruikers met een beperkte mobiliteit de mogelijkheid om hun nummerpla(a)t(en) te registreren in de parkeerrechtendatabase van het Agentschap.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht bestaat uit drie modules. Een eerste module betreft de betaling per sms en het beheer van de bijbehorende stickers, de tweede module biedt een oplossing voor het beheer van digitale bezoekerskaarten 'Vouchers' en een derde oplossing biedt de gebruikers met een beperkte mobiliteit de mogelijkheid om hun nummerpla(a)t(en) te registreren in de parkeerrechtendatabase van het Agentschap. Al deze microdiensten zijn ingekapseld in één systeem waarlangs alle toegangen tot stand gebracht worden, zowel de backoffice en de toegangen tot de authentieke bronnen als het webportaal en de andere systemen van parking.brussels ( er zullen in totaal 6 API's worden ontwikkeld ) . In het kader van deze opdracht zal er één enkele inschrijver aangeduid worden, maar zullen de drie modules onafhankelijk van elkaar geactiveerd kunnen worden, met name in het kader van de aankoopcentrale. De verschillende modules zijn niet in de tijd gekoppeld. Zo kan bijvoorbeeld een module na twee jaar worden stopgezet en kunnen de andere modules 6 jaar lopen en vice versa. Deze verschillende modules hebben betrekking op de werking van een registratiesysteem voor parkeerrechten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest op het grondgebied van de gemeenten: - die de inningsopdracht gedelegeerd hebben; - die de inningsopdracht tijdens de duur van de opdracht zullen delegeren; - die zich hierover zelf ontfermen maar wel wensen toe te treden tot de in huidige opdracht vermelde aankoopcentrale Verder zouden ook nog andere Belgische gemeenten of overheidsdiensten gebruik kunnen maken van deze raamovereenkomst, met name voor wat de oplossing voor personen met beperkte mobiliteit betreft. De opdracht geschiedt door middel van een raamovereenkomst overeenkomstig art. 43 van de wet van 17 juni 2016 met één dienstverlener met het doel gedurende de periode van de overeenkomst de voorwaarden van de opdracht en meer bepaald de prijs vast te leggen. Gedurende de looptijd van de raamovereenkomst hebben de voormelde gemeenten de kans om via het systeem van de 'aankoopcentrale' aangenomen door het Agentschap, zich hierbij aan te sluiten via het Agentschap en onder de voorwaarden zoals verder omschreven in de huidige opdracht voor de 3 modules: Bij module 1 gaat het om de betaling van de retributie per sms. Bij module 2 gaat het om de betaling van de retributie voor de bezoekers van de omwonenden van de gemeente in kwestie. Bij module 3 gaat het om de registratie van een PBM-voertuig in de databank van parkeerrechten.
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-27 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-08-27
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-16