Ninove Welzijn Cvba

Raamovereenkomst polyvalent aannemer



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Ninove Welzijn cvba
Postadres: Acaciastraat 1,BE-9400 Ninove
Contactpersoon: Mevrouw Leentje Cornelis
Tel: +32 54318660
E-mail: leentje.cornelis@ninovewelzijn.be
Internetadres(sen): www.ninovewelzijn.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Ninove Welzijn cvba
Postadres: Acaciastraat 1,BE-9400 Ninove
Contactpersoon: Mevrouw Leentje Cornelis
Tel: +32 54318660
E-mail: leentje.cornelis@ninovewelzijn.be
Internetadres(sen): www.ninovewelzijn.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst polyvalent aannemer 
Referentienummer: 2020\015
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Patrimonium Ninove Welzijn
II.2.4. Beschrijving
Er worden voor de huidige raamovereenkomst drie raamcontractanten aangesteld, waarbij aan de inschrijver met de voordeligste offerte initieel alle deelopdrachten worden gegund.  Enkel omwille van de onmogelijkheid van het behalen van de uitvoeringstermijn, omwille van tijdelijke onbeschikbaarheid of bij verbreking van het contract, hetzij door bestuur, hetzij door de initiële aannemer, worden deelopdrachten gegeven aan de tweede, respectievelijk de derde aannemer. Per deelopdracht wordt een afzonderlijke betekening gegeven, waarbij aard en omvang van de werken, aanvangsdatum en uitvoeringstermijn worden opgegeven. Een eigen pv van vaststelling voor aanvaarding van de werken van de deelopdracht zal worden opgemaakt, conform de bepalingen van dit bestek. Elke deelopdracht wordt afzonderlijk gegund, op basis van een meetstaat en voorafgaand geraamd bedrag. Er kan echter geen minimumbedrag, noch een minimum aantal deelopdrachten gegarandeerd worden. Deze raming is louter indicatief. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankverklaring2. Verzekeringsbewijs
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Voorleggen van technische bekwaamheid

Eventuele minimumeisen:
1. Het bedrijfsorganogram met opgave van beroepskwalificaties en relevante ervaring waaruit de bekwaamheid blijkt van het kader en uitvoerend personeel die effectief instaan voor de uitvoering van de opdracht. De categorie per arbeider is mee te geven.
cat. I: ongeschoolde,
cat. Ia: eerste ongeschoolde,
cat. II: geoefende,
cat. IIa: eerste geoefende,
cat. III: geschoolde 1°graad,
cat. IV: geschoolde 2°graad
De organisatiestructuur waaruit blijkt dat de aannemer effectief, adequaat en binnen de opgestelde termijnen kan reageren op bestellingen binnen deze opdracht. Dit wil zeggen: de vorm van bereikbaarheid en het aantal inzetbaar personeel, materieel en materiaal.
Beschrijving van toegepaste maatregelen en werkwijze inzake milieuvoorschriften en afvalverwerking van verpakkingen, bouwresten, . die in regel zijn met de gangbare wetgevingen en van toepassing zijn binnen deze opdracht.
Schriftelijke bevestiging dat de werfleiding of verantwoordelijke voor deze opdracht Nederlands spreekt en schrijft in voldoende mate om werfproblemen te behandelen. De na(a)m(en) van de werfleiding en/of verantwoordelijke wordt hierbij opgegeven.
Een referentielijst van twee of meerdere opdrachten vergelijkbaar met deze opdracht qua aard, looptijd en omvang in de afgelopen 5 jaar, gedocumenteerd met een omschrijving van de werken, kostprijs, termijn en positieve evaluatie ondertekend door de opdrachtgever.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken) , Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-09-03 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-09-03
Plaatselijke tijd: 13:00
Adres: Ninove Welzijn cvba, Acaciastraat 1 te 9400 Ninove

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Dendermonde, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-17

Vergelijkbare advertenties van BDA