Ocmw Sint-joost-ten-node

Uitnodiging tot indienen offerte - Vervanging van het verpleegoproepsysteem en ontplooiing van een verpleegkundig zorgregistratiesysteem voor ons rusthuis. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Sint-Joost-ten-Node
Postadres: Verbiststraat 88,BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contactpersoon: De heer Jean-Pierre Liénaert
Tel: +32 22202951
Fax: +32 22202999
E-mail: jean-pierre.lienaert@ocmwsjtn.irisnet.be
Internetadres(sen): www.ocmw1210.brussels 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Vervanging van het verpleegoproepsysteem en ontplooiing van een verpleegkundig zorgregistratiesysteem voor ons rusthuis. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: MP/2020/001
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45314000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft betrekking op een onderhandelingsprocedure die aan de Belgische bekendmaking onderworpen is. Deze omvat de vervanging van het verpleegoproepsysteem dat voor het rusthuis van het OCMW bestemd is, de inbedrijfstelling van een nieuw registratiesysteem van de zorgverlening en taken alsook het onderhoud daarvan voor een periode van 4 jaar.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Volledige vervanging van de infrastructuur van het verpleegoproepsysteem 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Rusthuis Anne-Sylvie Mouzon, Schietschijfstraat 5 te 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.2.4. Beschrijving
Onderhavig perceel betreft de installatiewerkzaamheden, inbedrijfstelling en het onderhoud van de technische oplossing voor een rust- en verzorgingstehuis met al zijn kernactiviteiten: ? voor een nieuw systeem voor het beheren van verpleegoproepen; ? voor de integratie van "DECT" telefoontoestellen; ? om de overdracht van verpleegoproepen naar een mobiel telefoonsysteem te verzekeren. Het onderhoud wordt verleend voor een periode van 48 maanden. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-12-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-06-30
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Installatie van een registratiesysteem van de zorgverlening 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Rusthuis Anne-Sylvie Mouzon, Schietschijfstraat 5 te 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.2.4. Beschrijving
Onderhavig perceel betreft de installatie en het onderhoud van de technische oplossing voor het registreren van medische en computergegevens van bewoners met al zijn kernactiviteiten. Het onderhoud wordt verleend voor een periode van 48 maanden. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-12-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-06-30
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring met betrekking tot de omzet van het activiteitendomein van de installaties van verpleegoproepsystemen over de laatste drie beschikbare boekjaren; behalve wanneer de omzet met betrekking tot die installatiewerken in de jaarrekeningen, die via het elektronische loket kunnen worden geraadpleegd, staat vermeld.
Eventuele minimumeisen:
1.
Minimale omzet van 300.000 euro/jaar.
Dit selectiecriterium geldt voor alle percelen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de voornaamste opdrachten voor installaties van verpleegoproepsystemen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met melding van een contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren. Deze referenties dienen vergezeld te zijn van hetzij een getuigschrift van goede uitvoering, hetzij een verklaring op erewoord van de inschrijver dat ze overeenstemmen met de hierboven genoemde criteria.2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste opdrachten voor installaties van registratiesystemen van verpleegkundige zorgen en taken die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met melding van een contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren. Deze referenties dienen vergezeld te zijn van hetzij een getuigschrift van goede uitvoering, hetzij een verklaring op erewoord van de inschrijver dat ze overeenstemmen met de hierboven genoemde criteria.

Eventuele minimumeisen:
1. 3 contractreferenties van min. 100.000 euro excl. BTW
2. 3 contractreferenties van min. 50.000 euro excl. BTW
Vereiste erkenning: Voor perceel 1: S1 (Openbare telefoon- en telegraafuitrustingen en databeheer), klasse 2
Voor perceel 2: S1 (Openbare telefoon- en telegraafuitrustingen en databeheer), klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-12-18


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 28/07/2020 om 14.00Op straffe van nietigheid van hun offerte, dienen de inschrijvers een bezoek aan de locatie te brengen op de datum en de plaats die in de aankondiging van een opdracht worden aangegeven.Voor alle inschrijvers zal het sitebezoek gezamenlijk plaatsvinden op de hierboven aangegeven datum. Het stelt de inschrijvers in staat de locatie te ontdekken en hun vragen te stellen aan de aanbestedende overheid, die ze vervolgens zal beantwoorden.De inschrijver, ongeacht het perceel waarop hij zich inschrijft, maakt een andere afspraak met de heer Jean-Pierre Liénaert, per e-mail of per telefoon, voor een individueel plaatsbezoek uiterlijk 10 dagen vóór de openingsdatum van de offertes.Gedurende zijn bezoek beschikt hij over een volledige dag om het uitgebreid kadaster van het bestaande materieel en het niet-uitputtend kadaster van de toekomstige oplossing te bepalen (voor meer details, zie § III.1.2.) en de nodige informatie te verzamelen om zijn opmeting op te stellen.Op straffe van nietigheid maakt de levering van zijn opmeting integraal deel uit van zijn offerte.De inschrijver die zijn offerte indient, erkent dat hij na afloop van dit bezoek aan de locatie: alle nuttige inlichtingen heeft gekregen die hem toelaten de draagwijdte van de opdracht te begrijpen; zich rekenschap heeft gegeven van alle bijzonderheden van de uitvoering van de opdracht; het bedrag van zijn offerte heeft berekend en daarbij rekening heeft gehouden met deze kennis van de opdracht en de aan te wenden middelen om de perfecte uitvoering ervan te verzekeren.Na zijn twee plaatsbezoeken dient de inschrijver het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Griffie van de Raad van State
Wetenschapsstraat 3, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-14

Vergelijkbare advertenties van BDA