Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Sint Gillis
Postadres: Fernand Bernierstraat 40,BE-1060 Brussel (Sint-Gillis)
Contactpersoon: Mevrouw Anissa Bouzid
Tel: +32 26005469
Fax: +32 26005419
E-mail: abou@cpasstgilles.irisnet.be
Internetadres(sen): http://cpas1060.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Levering contract aankoop van elektrisch materialen voor de verschillende sites van het OCMW van Sint-Gillis. Opdracht in twee loten. Perceel 1 (Elektrisch materialen),Perceel 2 (Elektrische huishoudapparaten ) Initiële looptijd van dit raamcontract: 12 maanden,2 keer stilzwijgend verlengd worden - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: CSC 2020 014
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31681410
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Levering contract aankoop van elektrisch materialen voor de verschillende sites van het OCMW van Sint-Gillis. Opdracht in twee loten. Perceel 1 (Elektrisch materialen),Perceel 2 (Elektrische huishoudapparaten ) Initiële looptijd van dit raamcontract: 12 maanden,2 keer stilzwijgend verlengd worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Matériel électrique II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Matériel électroménager II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lokaal bedrijf in de buurt van de gebruiksplek, de opdracht voor de levering, de bediening en het onderhoud van deze installaties is een opdracht waarvoor aanpassingen en permanent advies van de leverancier(s) van dit materiaal nodig is. Omwille van de complexiteit van de actuele installaties, hun permanente evolutie en hun diversiteit is er regelmatig contact nodig tussen de mensen die belast zijn met de aankopen en het onderhoud, en de specialisten. De raadpleging van deze specialisten gebeurt meestal fysiek ter plaatse om het materiaal te kunnen beschrijven, te installeren en te gebruiken volgens de normen van de fabrikant. Het is dan ook van het allergrootste belang dat een aanbestedende overheid gebruik kan maken van een lokaal bedrijf in de buurt van de gebruiksplek. Daarom is voor ons het geografisch criterium van essentieel belang voor de opdracht inzake de aankoop van elektrisch materiaal. Bovendien hebben lange verplaatsingen ook financiële en ecologische gevolgen die niet langer in overeenstemming zijn met het goede institutionele beheer van de instelling.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bedrijf op minder dan 10 km
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-10 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-12-08
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Staatsraad
wetensschaapstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-09