Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Huldenberg
Postadres: Gemeenteplein 1,BE-3040 Huldenberg
Contactpersoon: Mevrouw An Van Bockstael
Tel: +32 23024314
E-mail: an.vanbockstael@huldenberg.be
Internetadres(sen): www.huldenberg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwing Plaatselijke Openbare Bibliotheek Huldenberg - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: FD 2020009
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262700
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Bibliotheek Huldenberg, Gemeenteplein 3-5 te 3040 Huldenberg
II.2.4. Beschrijving
Verbouwing Plaatselijke Openbare Bibliotheek Huldenberg
II.2.7. Looptijd
6 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.2. De financiële en economische draagkracht zal worden aangetoond door voorlegging van een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de werken waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. Passende bankverklaring
2. De inschrijver dient aan de hand van de verklaring betreffende de totale omzet aan te tonen dat hij in staat is om deze opdracht naar behoren uit te voeren.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties.De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken voor de uitvoering van deze opdracht. De inschrijver voegt bij zijn offerte een recente en controleerbare lijst met referenties (met beschrijving uitgevoerd werk, naam en telefoonnummer van de contactpersoon), zodat het gemeentebestuur de bekwaamheid van de inschrijver kan nagaan.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 positieve referenties van soortgelijke opdrachten in de laatste twee jaren.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
D10 (Tegelwerk), Klasse 1
D11 (Pleister- en raapwerk), Klasse 1
D13 (Verfwerk), Klasse 1
D14 (Glazenmakerswerk), Klasse 1
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 1
D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-07-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-11-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 10/07/2020 om 10.00De kandidaten melden zich op vrijdag 10 juli om 10 u aan de onthaalbalie van het gemeentehuis.Adres: Gemeenteplein 1 ; 3040 HuldenbergDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-24