Asster Vzw

PVT 60 SINT-TRUIDEN : Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Asster vzw
Postadres: Halmaalweg 2,BE-3800 Sint-Truiden
Contactpersoon: Bart Maes
Tel: +32 11788011
E-mail: bart.maes@asster.be
Internetadres(sen): http://www.asster.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=379507

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Archipl Architecten
Postadres: Sint-Michielsstraat 18,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Bertien Stegeman
Tel: +2 92212244
E-mail: bertien.stegeman@archipl.be
Internetadres(sen): http://www.archipl.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=379507

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
PVT 60 SINT-TRUIDEN : Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden 
Referentienummer: Asster-1483 PVT 60-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
PVT 60 SINT-TRUIDEN :
Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Montenakenweg 11, 3800 Sint-Truiden afd. 3 sie.F nr.184d
II.2.4. Beschrijving
PVT 60 SINT-TRUIDEN : Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden 
II.2.7. Looptijd
450 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestekdocumenten

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Aanvang van de werken is gepland op uiterlijk 19 oktober 2020.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-10 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-08-10
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Alle nodige documenten zijn te verkrijgen via volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2zAgFdrj7yAFs0A0Cx2nUvhvedE9ZCZ44Va9nxcuv-ImNJA/viewform?usp=sf_link.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-23

Vergelijkbare advertenties van BDA