Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Asster vzw
Postadres: Halmaalweg 2,BE-3800 Sint-Truiden
Contactpersoon: Bart Maes
Tel: +32 11788011
E-mail: bart.maes@asster.be
Internetadres(sen): http://www.asster.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=379507
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Archipl Architecten
Postadres: Sint-Michielsstraat 18,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Bertien Stegeman
Tel: +2 92212244
E-mail: bertien.stegeman@archipl.be
Internetadres(sen): http://www.archipl.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=379507
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
PVT 60 SINT-TRUIDEN : Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden Referentienummer: Asster-1483 PVT 60-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
PVT 60 SINT-TRUIDEN :
Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: Montenakenweg 11, 3800 Sint-Truiden afd. 3 sie.F nr.184d
II.2.4. Beschrijving
PVT 60 SINT-TRUIDEN : Herstructurering 3x 15 tot 2x30 bedden
II.2.7. Looptijd
450 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestekdocumenten
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Aanvang van de werken is gepland op uiterlijk 19 oktober 2020.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-10 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-08-10
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Alle nodige documenten zijn te verkrijgen via volgende link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc2zAgFdrj7yAFs0A0Cx2nUvhvedE9ZCZ44Va9nxcuv-ImNJA/viewform?usp=sf_link.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Burgerlijke Rechtbank
Bolivarplaats 20, bus 1, BE-2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-23