Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: ronnie bernaards
Tel: +32 25638549
E-mail: ronnie.bernaards@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=376886
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie van de kleedkamers exploitatie Business Unit Bus (BUB) Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL4540-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht omvat de volgende werken:
- afbraakwerken: niet-dragend metselwerk, binnenafwerking, sanitaire uitrustingen, technische uitrustingen
- de bouw van nieuwe scheidingswanden + schrijnwerk
- voltooiingswerken (vloeren, muren, plafonds)
- schilderwerken
- de speciale technieken: HVAC, loodgieterij, sanitaire installatie, elektriciteit
- de installatie van sanitaire uitrustingen
- de werfinstallatie: tijdelijke werfscheidingswanden, tijdelijke afschermingen en de reiniging van de werf
- de verwijdering van het afval en puin afkomstig van de werf.
Dit omvat hoofdzakelijk:
- de volledige verantwoordelijkheid voor de uitvoering van de bouwwerken, de inplanting en de organisatie
- de volledige verantwoordelijkheid voor de opvolging en de coördinatie, alsook de speciale technieken
- de volledige verantwoordelijkheid voor de studie, het ontwerp en de uitvoering van de speciale technieken
- de volledige verantwoordelijkheid voor de studie, het ontwerp en de uitvoering van de stabiliteit
- de volledige verantwoordelijkheid voor de arbeidskrachten, de hantering, het transport en de uitvoeringsmiddelen en de aanwending, het beheer van de beperkte opslag op de site
- de volledige verantwoordelijkheid voor de geschikte persoonlijke en collectieve beschermingsmiddelen en de signalisatie
- de volledige verantwoordelijkheid voor de beheerstaken, de vergaderingen, de coördinatie en oplevering met de MIVB, de algemene coördinatie van de werken en de verzekeringen voor de werf.
Opmerking: De uitvoering van dit contract zal worden uitgevoerd met inachtneming van de in België geldende regels met betrekking tot de bestrijding van COVID 19. Bieders worden uitgenodigd om hiermee rekening te houden bij het opstellen van hun bod.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Houtweg 99 te 1130 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat de volgende werken: - afbraakwerken: niet-dragend metselwerk, binnenafwerking, sanitaire uitrustingen, technische uitrustingen - de bouw van nieuwe scheidingswanden + schrijnwerk - voltooiingswerken (vloeren, muren, plafonds) - schilderwerken - de speciale technieken: HVAC, loodgieterij, sanitaire installatie, elektriciteit - de installatie van sanitaire uitrustingen - de werfinstallatie: tijdelijke werfscheidingswanden, tijdelijke afschermingen en de reiniging van de werf - de verwijdering van het afval en puin afkomstig van de werf. Dit omvat hoofdzakelijk: - de volledige verantwoordelijkheid voor de uitvoering van de bouwwerken, de inplanting en de organisatie - de volledige verantwoordelijkheid voor de opvolging en de coördinatie, alsook de speciale technieken - de volledige verantwoordelijkheid voor de studie, het ontwerp en de uitvoering van de speciale technieken - de volledige verantwoordelijkheid voor de studie, het ontwerp en de uitvoering van de stabiliteit - de volledige verantwoordelijkheid voor de arbeidskrachten, de hantering, het transport en de uitvoeringsmiddelen en de aanwending, het beheer van de beperkte opslag op de site - de volledige verantwoordelijkheid voor de geschikte persoonlijke en collectieve beschermingsmiddelen en de signalisatie - de volledige verantwoordelijkheid voor de beheerstaken, de vergaderingen, de coördinatie en oplevering met de MIVB, de algemene coördinatie van de werken en de verzekeringen voor de werf. Opmerking: De uitvoering van dit contract zal worden uitgevoerd met inachtneming van de in België geldende regels met betrekking tot de bestrijding van COVID 19. Bieders worden uitgenodigd om hiermee rekening te houden bij het opstellen van hun bod.
II.2.7. Looptijd
270 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek in bijlage aan deze aankondiging.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-30 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : bijkomende informatie is beschikbaar in het bestek in bijlage bij deze aankondiging.1. Het indienen van de offertes gebeurt via E-procurement Het indienen en ontvangen van de offertes gebeurt volledig en uitsluitend langs elektronische weg. Elektronische indiening betekent indiening via de e-tendering applicatie en niet per e-mail! De offertes moeten digitaal worden ondertekend in overeenstemming met het e- tenderingssysteem. Het elektronisch indienen van de offertes gebeurt via: https://eten.publicprocurement.be Voor meer informatie kunt u terecht op: http://www.publicprocurement.be. Als u dit dossier aan uw favorieten toevoegd, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht van alle wijzigingen.2. Door hun offerte in te dienen, aanvaarden de inschrijvers zonder voorbehoud de inhoud van de aankondiging van de opdracht, de begeleidende documenten en de procedure voor het plaatsen van de opdracht, zoals die daarin zijn beschreven, en stemmen zij ermee in gebonden te zijn aan de bepalingen van de aankondiging van de opdracht. Indien de inschrijver hiertegen bezwaar maakt, moet hij de aanbestedende dienst (via de in artikel I.1 van deze aankondiging van de opdracht vermelde contactpersoon) uiterlijk 10 kalenderdagen voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes schriftelijk in kennis stellen, met een beschrijving van de reden.3. In het kader van de regelgeving betreffende de GDPR is de inschrijver verantwoordelijk voor het aanvragen van de toestemming van zijn klanten om de hieronder gevraagde gegevens te gebruiken in deze procedure.4. Indien er een probleem is met de toegang tot het bestek in de bijlage bij deze mededeling, gelieve een e-mail te sturen naar de in punt I.1 vermelde persoon.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de inlichtingen en de beroepsmogelijkheden inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten wordt het beroep, op straffe van onontvankelijkheid, ingediend binnen de in de §§ 2 tot 4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, mededeling of kennisneming van de handeling, naargelang van het geval.Het in artikel 14 bedoelde beroep tot nietigverklaring moet binnen zestig dagen worden ingediend.Het in artikel 15 bedoelde schorsingsverzoek moet binnen vijftien dagen worden ingediend. Wanneer artikel 18 van toepassing is, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt binnen vijf jaar ingediend.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-28