Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Ronny Cousaert
Tel: +32 25638268
E-mail: ronny.cousaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=376220
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud van autonome en automatische toiletten. Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-Al-4561/PE/RC-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50760000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel is om het onderhoud van geïnstalleerde autonome en automatische sanitaire voorzieningen op verschillende bus- en tramterminussen en in sommige metrostations uit te voeren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Wat de bus- en tramterminals betreft, gebruikt de MIVB momenteel 17 autonome sanitaire voorzieningen (zonder water-, riool- of elektriciteitsaansluitingen) voor haar personeel. Deze zelfstandige sanitaire voorzieningen zijn tijdelijk of permanent. Ze worden door de MIVB geplaatst op locaties op haar net die worden bepaald volgens deze behoeften. Ze kunnen dus van locatie (terminus) veranderen naar gelang behoefte. Het is mogelijk dat dit aantal tijdens de duur van het contract toeneemt. Sommige metrostations zijn uitgerust met automatische sanitaire voorzieningen (aangesloten op water, riolering, elektriciteit) en toegankelijk voor het publiek ( PMB incl.). Het station Mérode werd 2 jaar geleden uitgerust met 2 sanitaire voorzieningen. De stations Beurs en De Brouckère zijn nu uitgerust met respectievelijk 4 en 2 sanitaire voorzieningen. Het station Roodebeek zal met 2 sanitaire voorzieningen uitgerust worden. Andere stations zullen volgen. Het doel van dit contract is om het onderhoud van deze sanitaire voorzieningen uit te voeren volgens hun specifieke kenmerken; dit raamakkoord zal het onderhoud van deze sanitaire voorzieningen en aldus van de nieuw geïnstalleerde in de looptijd van dit raamakkoord en gevestigd in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest behelzen.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-30 23:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : bijkomende informatie is beschikbaar in de selectieleidraad in bijlage bij deze aankondiging.1. Wijze van indienen - e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie, gelieve te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van een kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging van opdracht, van de bijhorende documenten en van de gunningsprocedure zoals daarin beschreven en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste 10 kalenderdagen voor de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De gevraagde gegevens dienen in de UEA ingevuld te worden. Enkel bewijsstukken waar in de UEA of de aankondiging om is verzocht mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag tot deelneming worden toegevoegd. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.4. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR-regelgeving zelf verantwoordelijk om de nodige toestemmingen te vragen aan zijn klanten om de hierna gevraagde gegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de inlichtingen en de beroepsmogelijkheden inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten wordt het beroep, op straffe van onontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de §§ 2 tot 4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, mededeling of kennisneming van de handeling, naargelang van het geval.Het in artikel 14 bedoelde beroep tot nietigverklaring wordt binnen 60 dagen ingesteld.Het in artikel 15 bedoelde schorsingsverzoek moet binnen vijftien dagen worden ingediend. Wanneer artikel 18 van toepassing is, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt binnen vijf jaar ingesteld.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-22