Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Verhuur en onderhoud van autonome toiletten.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Ronny COUSAERT
Tel: +32 25638268
E-mail: ronny.cousaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=374514


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Verhuur en onderhoud van autonome toiletten. 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL-4530/PE/RC-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 24955000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Verhuur en onderhoud van autonome chemische of biologische toiletten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
De huur en het onderhoud van autonome toiletten.  De missie van de aanbieder is :   1. op verzoek van de MIVB op haar hele net binnen 24 uur één of meer cabines te plaatsen en/of binnen 24 uur te verwijderen,  2. de toiletten vast te zetten en stevig aan de vloer te bevestigen,  3. het aantal gevraagde sleutels te verstrekken,   4. de toiletten 6 keer per week te onderhouden,   5. het eventuele verval ten zijnen laste te nemen. Dit betreft een kaderovereenkomst die met één exploitant zal worden gesloten 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-09 22:59
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : bijkomende informatie is beschikbaar in de selectieleidraad in bijlage bij deze aankondiging.1. Wijze van indienen - e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie, gelieve te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van een kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging van opdracht, van de bijhorende documenten en van de gunningsprocedure zoals daarin beschreven en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste 10 kalenderdagen voor de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De gevraagde gegevens dienen in de UEA ingevuld te worden. Enkel bewijsstukken waar in de UEA of de aankondiging om is verzocht mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag tot deelneming worden toegevoegd. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.4. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR-regelgeving zelf verantwoordelijk om de nodige toestemmingen te vragen aan zijn klanten om de hierna gevraagde gegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de inlichtingen en de beroepsmogelijkheden inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten wordt het beroep, op straffe van onontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de §§ 2 tot 4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, mededeling of kennisneming van de handeling, naargelang van het geval.Het in artikel 14 bedoelde beroep tot nietigverklaring wordt binnen 60 dagen ingesteld.Het in artikel 15 bedoelde schorsingsverzoek moet binnen vijftien dagen worden ingediend. Wanneer artikel 18 van toepassing is, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt binnen vijf jaar ingesteld.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-05

Vergelijkbare advertenties van BDA