Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Vooruitgangsstraat, 80,BE-1030 Brussel
Contactpersoon: M. Christophe Cordy
Tel: +322 2042934
E-mail: ccordy@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://be.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=367175
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vernieuwing of uitbreiding van sommige elektrische en HVAC installaties in het station en het complex DELTA. Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB 1441-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
De bestaande aanneming heeft als voorwerp de noodzakelijke werken en leveringen voor de uitvoering van laagspanning.
Het gaat onder andere over:
- De levering, installatie, aansluiting en indienststelling van de elektrische laagspanningsuitrustingen;
- het vervangen van de bestaande verlichting door een efficiënte verlichtingsinstallatie (LED);
- het plaatsen van op één punt gerichte verlichtingstoestellen
- de vernieuwing van al de verdeel- en elektrische schakelborden;
- de kleine herinrichtingen van lokalen (metselwerk);
- de vernieuwing van alle h.v.a.c. installaties;
- de vernieuwing van al de stroombekabelingen voor de primaire en secundaire distributie van de elektrische installatie;
- de vernieuwing van het gehele kabelondersteuningssysteem (ladders, kabelbruggen, kabelmanden, enz.);
- het groeperen van al de koudeproductie-installaties;
Op aanvraag van de aanbestedende overheid, kunnen deze werken in diverses delen van het complex Delta. De inschrijver houdt met dit aspect rekening in zijn offerte.
De aandacht van de inschrijver wordt gevestigd op de noodzaak de voorzetting van de dienst te verzekeren et de toegankelijkheid van de lokalen van het complex te respecteren (zie artikel 79 - Organisatie van de bouwplaats van dit bestek).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-22
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-05-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-06-25
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-05-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-06-25
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er wordt ter kennis van de inschrijvers gebracht dat:
-
1. Naar aanleiding van de huidige situatie 'COVID-19' is de datum van het verplichte bezoek vastgesteld op vrijdag 22 mei 2020 om 9.00 uur.
-
Tijdens dit bezoek zijn de volgende voorzorgsmaatregelen van toepassing:
-
- Slechts één persoon per inschrijver (bedrijf of vereniging) is bevoegd om het bezoek uit te voeren.
- De Inschrijvers dienen vooraf een e-mail te sturen naar ccordy@sprb.brussels om hun aanwezigheid te bevestigen.
- De inschrijvers zijn uitgerust met de verplichte PBM's, d.w.z. een fluorescerende kazuifel, veiligheidsschoenen en een zichtbare badge van hun bedrijf.
- De inschrijvers zijn uitgerust met beschermingsmaskers (naar keuze in stof of chirurgisch type) en handschoenen. Ze brengen hun hydro-alcoholische gel mee als dat nodig is.
- Het bezoek aan het gebouw zal plaatsvinden met inachtneming van de regels voor sociale afstand. De krappe ruimtes zullen daarom voor maximaal één tot twee personen tegelijk toegankelijk zijn.
- De vertegenwoordiger van de adjudicator kan bij dit bezoek personen uitsluiten die zich niet houden aan de hierboven vermelde instructies en aan de instructies die tijdens het bezoek zijn gegeven, ten nadele van de inschrijver en zonder afbreuk te doen aan de Adjudicator.
-
2. de ontbrekende TECHNISCHE BIJLAGE "HVAC 03" wordt vandaag aan het dossier toegevoegd.
-
3. de datum van de opening van de offertes wordt uitgesteld tot donderdag 25 juni 2020 om 10.00 uur.
-
De opening van de offertes voorzien op 26 mei 2020 wordt daarom uitgesteld tot 25 juni 2020 om 10.00 uur.
-
BELANGRIJK:
-
In de bij zijn offerte te voegen documenten vermeldt de inschrijver dat hij kennis genomen heeft van dit verbeterend bericht.