Citydev

Overheidsopdracht voor werken voor de realisatie van een kinderdagverblijf en 9 wooneenheden op de site Munthofstraat 137-139 in Sint-Gillis met herinrichting van het Park Coenen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: citydev
Postadres: Gabrielle Petitstraat 6,BE-1080 Brussel
Contactpersoon: Meneer Saïd Ben Sellam
Tel: +32 4225072
E-mail: hoteldesmonnaies@citydev.brussels
Internetadres(sen): http://www.citydev.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=369982


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor werken voor de realisatie van een kinderdagverblijf en 9 wooneenheden op de site Munthofstraat 137-139 in Sint-Gillis met herinrichting van het Park Coenen 
Referentienummer: citydev-770101 MT-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht gaat precies over :
-de bouw, op de voormalige Renaultsite (Munthofstraat 139), van een gebouw bestaande uit een kinderdagverblijf met 28 plaatsen die tussen de begane grond en het tuinniveau van het gebouw moet worden ingericht en 7 appartementen die op de bovenste verdiepingen moeten worden gebouwd ;
-de volledige verbouwing van de eengezinswoning in de Munthofstraat 137 tot 2 woningen.
De opdracht heeft tevens betrekking op :
-de herinrichting van het Park Coenen, dat momenteel alleen toegankelijk is vanuit de Coenenstraat 13 ;
-de creatie, vanaf de Munthofstraat en via de nieuwbouw, van een publieke toegangsgang met een ingangsportaal naar het Park Coenen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-31


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Een bezoek ter plaatse wordt georganiseerd op woensdag 1 april om 14.00 uur, gevolgd door een informatiesessie met vragen en antwoorden. Indien er een volledige lockdown (fase 3) komt, wordt het bezoek uitgesteld. De inschrijver moet aanwezig zijn gezien de restricties van de locatie en de complexiteit van het onderwerp van de opdracht. Citydev.brussels zal een aanwezigheidsattest opstellen dat door de inschrijver op de dag van het bezoek moet worden ondertekend. In geval van afwezigheid zal de vertegenwoordiger van citydev.brussels een PV van afwezigheid opstellen en dit schriftelijk aan de inschrijver meedelen. Het indienen van de offerte van de afwezige inschrijver wordt niet aanvaard en de inschrijver wordt geschrapt. Indien de afwezigheid te wijten is aan een externe oorzaak buiten de wil van de inschrijver (overmacht), moet de inschrijver de aanbestedende overheid hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Een tweede bezoek zal daarom indien mogelijk worden georganiseerd.
Te lezen:
De Nationale Veiligheidsraad nam maatregelen om de verspreiding van het coronavirus in te dijken. Die zijn - tot nader order - van toepassing van 18 maart 2020 om 12.00 uur tot 19 april 2020. Daarom wordt het groepsbezoek aan de site, dat gepland was op woensdag 1 april om 14.00 uur, geannuleerd. Wie de site wil bezoeken, wordt verzocht een e-mail te sturen naar de contactpersoon van citydev.brussels: de heer Ben Sellam (e-mail: hoteldesmonnaies@citydev.brussels). De site zal tijdens 3 halve dagen kunnen worden bezocht:. - Vrijdag 3 april tussen 9u en 11u30;. - Donderdag 9 april tussen 9u en 12u;. - Donderdag 16 april tussen 9u en 12u0. Om ieders veiligheid te waarborgen:. - kiest de ondernemer 24 uur op voorhand, voor het bezoek, één van de voorgestelde data en een precies tijdstip om ervoor te zorgen dat er geen andere ondernemer aanwezig is tijdens het bezoek. - zal er geen vertegenwoordiger van citydev.brussels aanwezig zijn tijdens deze bezoeken. - moet de ondernemer die de site bezoekt met zijn onderaannemers de nodige maatregelen treffen om de naleving van de regels over social distancing (PDF, 206.51 Ko) te garanderen, in het bijzonder het houden van 1,5 meter afstand tussen elke persoon. - moet de ondernemer zich ertoe verbinden om na het bezoek de deuren van de garage en het woonhuis en het ingangshek van het Coenenpark (Louis Coenenstraat 13) goed te sluiten. De binnenverlichting van de gebouwen wordt aan- en uitgedaan door de gemeentearbeiders. . Gezien de gegevenheden van de site en de complexiteit van de opdracht moet de inschrijver aanwezig zijn. De inschrijver moet tijdens het bezoek een foto nemen van de binnenkant van de garage om aan te tonen dat hij op de site is geweest. Die foto moet bij het bezoek naar het bovenstaande e-mailadres worden gestuurd. . Ondernemers kunnen de aanbestedende overheid vragen stellen over het bestek en de bijlagen ervan via het forum op e-Procurement (onderdeel e-Notification). Bij problemen met het platform moeten de vragen via e-mail worden gesteld aan: hoteldesmonnaies@citydev.brussels.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van de datum van het bezoek aan de site

Vergelijkbare advertenties van BDA