Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Raamovereenkomst voor de aankoop van garageuitrustingen met preventief en correctief onderhoud.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Tel: +32 495205181
E-mail: stephane.olivier@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368657


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de aankoop van garageuitrustingen met preventief en correctief onderhoud. 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4129/RD/SO-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft één of meerdere raamovereenkomsten voor de aankoop van garage uitrustingen met inbegrip preventief en correctief onderhoud. Deze opdracht is verdeeld in 5 percelen. De aangegeven hoeveelheden per perceel zijn geschatte hoeveelheden en kunnen aan verandering onderhevig zijn.
Inschrijvers hebben de mogelijkheid om hun aanvraag in te dienen voor één of meerdere percelen.
De volledige technische specificaties worden overgemaakt bij middel van het bestek (na de selectiefase van de kandidaten).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 01

II.2.1. Benaming
De aankoop, modernisering, renovatie en onderhoud van infrastructuur voor brandstofbevoorrading voor het bijtanken van MIVB-bussen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
inclusief de aankoop, installatie en onderhoud van + - 3 opslagtanks van elk 50.000 liter en de modernisering, renovatie en onderhoud van bestaande bestaande infrastructuren voor brandstofbevoorrading op + - 5 locaties. 

Lot 02

II.2.1. Benaming
Testbanken voor het testen van de remmen van bussen ST/GL met 2 of 3 assen, van 12 tot 20 ton 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
inclusief de aankoop, installatie en onderhoud van +- 4 testbanken om de remmen te testen van de bussen ST/GL met 2 of 3 assen, voertuigen van 12 à 20 ton (10 ton per as maximum) en met een motorvermogen tot 350 KW. 

Lot 03

II.2.1. Benaming
Hefkolommen voor bussen: installaties bestaande uit 4 a 6 hefkolommen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
inclusief de aankoop, installatie en onderhoud van +- 25 sets hefkolommen voor bussen: installaties samengesteld uit 4 of 6 hefkolommen voor de bussen ST en GL. De bussen met 2 assen kunnen tot 16 ton wegen en de bussen met 3 assen kunnen tot 25 ton wegen. 

Lot 04

II.2.1. Benaming
Wasinstallaties voor bussen type GL en ST 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
inclusief de aankoop, installatie en onderhoud van +- 6 wasinstallaties voor bussen van het type ST en GL. 

Lot 05

II.2.1. Benaming
Installaties voor de distributie van olie (3 soorten), koelvloeistof en perslucht 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
inclusief de aankoop, installatie en onderhoud van +- 3 gecentraliseerde distributie-installaties voor olie (3 soorten), voor koelvloeistof en voor perslucht en +- 10 à 15 verdeelpunten naar de parkeerplaatsen van de voertuigen. 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 202-460623

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: voor bussen: installaties bestaande uit 4 a 6 hefkolommen

V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst

V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2020-03-18

V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE

V.2.3. Naam en adres van de contractant

Officiële benaming: SEFAC NV,FR-08800 Monthermé
NUTS-code: FR
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA

V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Om het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in te vullen:1. Wanneer je deze aankondiging van een opdracht hebt gedownload van de website e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), moet je er goed op letten dat je ook de bijgevoegde bestanden (bijlagen) gedownload hebt.2. Open het bestand « espd-request.zip » en bewaar (= exporteer) enerzijds het .PDF-document en anderzijds het .XML-bestand.3. Surf naar de website: https://ec.europa.eu/tools/espd4. Kies je taal5. Selecteer « Ik ben een ondernemer »6. Selecteer « Een UEA importeren »7. Klik op "Choose file" (bestand kiezen) en selecteer het bestand "espd-request.xml" dat je onder 2 geëxporteerd hebt.8. Klik op "Volgende"9. Vul de vereiste velden in met behulp van de tekst van de publicatie om de kwaliteit en hoeveelheid gevraagde gegevens tebepalen.10. Klik op "Overzicht"11. Downloaden "in de twee formaten"12. Bewaar dat bestand "espd-request.zip" dat ook je UEA bevat.13. Voeg je UEA-bestand, "espd-request.zip" genaamd, bij je kandidaatstellingsdossier op het moment van de verzending ervan(elektronisch via het e-tenderingplatform op de wetsite https://eten.publicprocurement.be/etendering/home.do). Opgelet: deMIVB moet het .ZIP-bestand ontvangen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, kennisgeving of kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-19

Vergelijkbare advertenties van BDA