Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Sint-Lambrechts-Woluwe
Postadres: Karrestraat, 27,BE-1200 Brussel
Contactpersoon: Stéphanie Gosuin
Tel: +32 27777134
Fax: +32 27791633
E-mail: s.gosuin@cpas.woluwe1200.be
Internetadres(sen): http://www.cpas1200.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365793
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de uitbreiding van het Sint-Lambrechtstehuis voor de bouw van een ROB eenheid van kortverblijf van 22 bedden Referentienummer: CPAS woluwé saint-Lambert-20200205-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De werken, voorwerp van de opdracht, omvatten op niet-exhaustieve wijze, alle volgende diensten en prestaties overeenkomstig de bijgevoegde plannen, evenals alle diensten en, in voorkomend geval accessoire diensten, die nodig zijn voor de perfecte voltooiing ervan, volgens de regels van de kunst:
Deel 1 - Architectuur
- Boekdeel 0 - Bedrijf/bouwplaats
- Boekdeel 1 - Infrastructuur
- Boekdeel 2 - Bovenbouw
- Boekdeel 3 - Dakbedekking
- Boekdeel 4 - Gevelafsluiting
- Boekdeel 5 - Afwerkingen interieur
- Boekdeel 8 - Schilderwerk
- Boekdeel 9 - Ontwikkeling van de omgeving
Deel 2 - Stabiliteit
1. Grondwerken
2. Zware fundering
3. Gewapende betonconstructies
4. Metaalconstructies
Deel 3 - HVAC-Sanitair-Brand
1. Algemeen
2. Naaste omgeving
3. Demontages - aanpassingen - allerlei
4. Verwarming - ventilatie
5. Sanitaire installatie
6. Brandinstallatie
7. Oplevering, tests, definitieve documenten en training
Deel 4 - Elektriciteit
1. Algemeen
2. Equipotentiale aardverbindingen
3. Aanpassingen en demontages
4. Algemeen laagspanningsschakelbord en scheidingsborden
5. Bedrading en leidingen, kabelgoten, wandgoten
6. Laagspanningsschakelapparatuur
7. Verlichtingsarmaturen
8. Noodverlichting
9. Structuur bedrading
10. Waarschuwingsdetectiesysteem en brandalarm
11. Verpleegoproep
12. Toegangscontrole
13. Bediening van de rolgordijnen
14. Actief materiaal
15. Cameratoezicht
16. Tests, opleveringen, definitieve documenten en trainingen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-17
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-03-30
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-05-29
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-03-30
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-05-29
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Vanwege de huidige uitzonderlijke omstandigheden hebben wij besloten om de termijn van de indiening van de offertes uit te stellen op 29 mei 2020 om 10u