Leefmilieu Brussel

Schoonmaak van het administratief gebouw van Leefmilieu Brussel .



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming:  Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Els Debacker
Tel: +32 27757926
E-mail: edebacker@leefmilieu.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels 

I.3. Communicatie

Officiële benaming:  Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Cynthia Farinella
Tel: +32 27757722
E-mail: cfarinella@environnement.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak van het administratief gebouw van Leefmilieu Brussel . 
Referentienummer: 2019M0427
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:  Leefmilieu Brussel, Havenlaan 86C/3000 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
 Deze dienstenopdracht betreft alle schoonmaakopdrachten met respect voor het milieu en de sociale omstandigheden van de werknemers, inclusief alle bijbehorende werkzaamheden, van de arbeidsplaatsen in het administratief gebouw van Leefmilieu Brussel. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een kopie van de verzekering tegen beroepsrisico's en een overzicht van de verzekerde bedragen, de minimumdekking per schadegeval en voor alle lichamelijke, materiële en immateriële schade samen die 1.000.000,00 EUR moet bedragen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1.
De inschrijver levert het bewijs dat hij in de loop van de laatste 5 jaar minstens 3 opdrachten voor schoonmaakdiensten heeft gerealiseerd die vergelijkbaar zijn met deze aanbesteding, met ten minste 1 opdracht per jaar voor de schoonmaak van ten minste 1 kantoorgebouw met een oppervlakte van meer dan 16.000 m² en meer dan 7 verdiepingen.
Elk van de 3 jaarlijkse bedragen van deze opdrachten moet ten minste hoger zijn dan 200.000 EUR.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-07-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-04-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Zaal n° .Havenlaan 86C/3000

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De opdrachtnemer maakt uiterlijk 15 dagen voor de uiterste datum voor het indienen van de offertes een afspraak per e-mail op het volgende adres:fmoca@environnement.brusselsDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-13

Vergelijkbare advertenties van BDA