Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Partena Promeris Corporate ESV
Postadres: Gentsesteenweg 1434,BE-1082 Brussel
Tel: +32 25497820
E-mail: achats@partenapromeris.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368377 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=368377
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPENBARE AANBESTEDING VOOR DE MILIEUVRIENDELIJKE SCHOONMAAK VAN OPPERVLAKKEN EN RUITEN EN DE LEVERING VAN SANITAIRE BENODIGDHEDEN Referentienummer: Partena Promeris Corporate Services -0906-19-020-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van de ruiten en van de kantoren (hoofdkantoren), agentschappen en kinderdagverblijven van Partena OZV, Partenamut en Partena Promeris
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de kantoren (hoofdkantoren), agentschappen en kinderdagverblijven verspreid over het Vlaams Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE2
II.2.4. Beschrijving
Subpost 1: Regelmatige schoonmaak zoals de schoonmaak van de ontvangst- en bezoekersruimte, de liften, de administratieve kantoren, de vergader/opleidingszalen, de cafetaria, de keuken,. gemeenschappelijke ruimten (trappen, gangen, douches, rookruimten, kleedkamers .), en andere lokalen .+ eventuele permanentie. Bij de kinderdagverblijven gaat dit meer specifiek over de leefruimtes, de slaapkamers, de verzorgingsruimtes, . - Subpost 2: De lage frequenties zoals de schoonmaak van een element of van een lokaal, die verschilt van het dagelijkse onderhoud. - Subpost 3: levering van producten en accessoires zoals wc-papier, papieren handdoeken, handzeep, wc-luchtverfrissers, producten voor wc-ontsmetting, producten voor handontsmetting, etc. De produkten zijn afhankelijk van de post. - Subpost 4: de prestaties op aanvraag (prestaties in regie)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de ruiten en beglaasde delen van de agentschappen, kinderdagverblijven en hotels verspreid over het Vlaams Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE2
II.2.4. Beschrijving
Post 1: de schoonmaak van de glas buitenzijde, glas binnenzijde en separatieglas met een vastgestelde frequentie. - Post 2: de prestaties op aanvraag (prestaties in regie)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de kantoren (hoofdkantoren), agentschappen verspreid over het Waals Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE3
II.2.4. Beschrijving
Post 1: Regelmatige schoonmaak zoals de schoonmaak van de ontvangst- en bezoekersruimte, de liften, de administratieve kantoren, de vergader/opleidingszalen, de cafetaria, de keuken, de gemeenschappelijke ruimten (trappen, gangen, douches, rookruimten, kleedkamers.), en andere lokalen. + eventuele permanentie. - Post 2: De lage frequenties zoals de schoonmaak van een element of van een lokaal, die verschilt van het dagelijkse onderhoud. - Post 3: levering van producten en accessoires zoals wc-papier, papieren handdoeken, handzeep, sanitaire luchtverfrissers, producten voor wc-ontsmetting, producten voor handontsmetting, etc. - Post 4: de prestaties op aanvraag (prestaties in regie)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de ruiten en beglaasde delen van de agentschappen verspreid over het Waals Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE3, BE
II.2.4. Beschrijving
Perceel 1: de schoonmaak van de beglaasde delen buiten en binnen met een vastgestelde frequentie. - Post 2: de prestaties op aanvraag (prestaties in regie)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 5II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de kantoren (hoofdkantoren), agentschappen verspreid over het Brussels Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE1
II.2.4. Beschrijving
Post 1: Regelmatige schoonmaak zoals de schoonmaak van de ontvangst- en bezoekersruimte, de liften, de administratieve kantoren, de vergader/opleidingszalen, de cafetaria, de keuken, de gemeenschappelijke ruimten (trappen, gangen, douches, rookruimten, kleedkamers.), en andere lokalen. + eventuele permanentie. - Post 2: De lage frequenties zoals de schoonmaak van een element of van een lokaal, die verschilt van het dagelijkse onderhoud. - Post 3: levering van producten en accessoires zoals wc-papier, papieren handdoeken, handzeep, sanitaire luchtverfrissers, producten voor wc-ontsmetting, producten voor handontsmetting, etc.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 6II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de ruiten en beglaasde delen van de agentschappen verspreid over het Brussels Gewest II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE, BE1
II.2.4. Beschrijving
- Perceel 1: de schoonmaak van de beglaasde delen buiten en binnen met een vastgestelde frequentie. - Post 2: de prestaties op aanvraag (prestaties in regie)
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De kandidaat vermeldt op het UEA, voor de laatste drie boekjaren van zijn vennootschap, zijn specifiek omzetcijfer verbonden met diensten die vergelijkbaar zijn met die welke het voorwerp uitmaken van de opdracht.
Eventuele minimumeisen:
De beoordeling geschiedt op basis van het specifieke gemiddelde jaarlijkse omzetcijfer van de laatste drie boekjaren3 dat gelijk is aan of hoger is dan de volgende minimale waarden:
- Voor percelen 1, 3 en 5 : 2.000.000?
- Voor percelen 2, 4 en 6 : 150.000?
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Identificatie en kwalificatie van de personen die betrokken zijn bij de uitvoering van de opdracht (artikel 68, §2, 2°, koninklijk besluit van 18 april 2017)Lijst van de belangrijkste verstrekte diensten (artikel 68, §4, 1°, b) koninklijk besluit van 18 april 2017)ISO 14001
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Niet-openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-30 14:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-05-27
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Brussel, BE-1000 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg Brussel, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg Brussel, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-27