Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Sint-Lambrechts-Woluwe
Postadres: Karrestraat, 27,BE-1200 Brussel
Contactpersoon: Stéphanie Gosuin
Tel: +32 27777134
Fax: +32 27791633
E-mail: s.gosuin@cpas.woluwe1200.be
Internetadres(sen): http://www.cpas1200.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365793
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de uitbreiding van het Sint-Lambrechtstehuis voor de bouw van een ROB eenheid van kortverblijf van 22 bedden Referentienummer: CPAS woluwé saint-Lambert-20200205-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De werken, voorwerp van de opdracht, omvatten op niet-exhaustieve wijze, alle volgende diensten en prestaties overeenkomstig de bijgevoegde plannen, evenals alle diensten en, in voorkomend geval accessoire diensten, die nodig zijn voor de perfecte voltooiing ervan, volgens de regels van de kunst:
Deel 1 - Architectuur
- Boekdeel 0 - Bedrijf/bouwplaats
- Boekdeel 1 - Infrastructuur
- Boekdeel 2 - Bovenbouw
- Boekdeel 3 - Dakbedekking
- Boekdeel 4 - Gevelafsluiting
- Boekdeel 5 - Afwerkingen interieur
- Boekdeel 8 - Schilderwerk
- Boekdeel 9 - Ontwikkeling van de omgeving
Deel 2 - Stabiliteit
1. Grondwerken
2. Zware fundering
3. Gewapende betonconstructies
4. Metaalconstructies
Deel 3 - HVAC-Sanitair-Brand
1. Algemeen
2. Naaste omgeving
3. Demontages - aanpassingen - allerlei
4. Verwarming - ventilatie
5. Sanitaire installatie
6. Brandinstallatie
7. Oplevering, tests, definitieve documenten en training
Deel 4 - Elektriciteit
1. Algemeen
2. Equipotentiale aardverbindingen
3. Aanpassingen en demontages
4. Algemeen laagspanningsschakelbord en scheidingsborden
5. Bedrading en leidingen, kabelgoten, wandgoten
6. Laagspanningsschakelapparatuur
7. Verlichtingsarmaturen
8. Noodverlichting
9. Structuur bedrading
10. Waarschuwingsdetectiesysteem en brandalarm
11. Verpleegoproep
12. Toegangscontrole
13. Bediening van de rolgordijnen
14. Actief materiaal
15. Cameratoezicht
16. Tests, opleveringen, definitieve documenten en trainingen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
De werken, voorwerp van de opdracht, omvatten op niet-exhaustieve wijze, alle volgende diensten en prestaties overeenkomstig de bijgevoegde plannen, evenals alle diensten en, in voorkomend geval accessoire diensten, die nodig zijn voor de perfecte voltooiing ervan, volgens de regels van de kunst: Deel 1 - Architectuur - Boekdeel 0 - Bedrijf/bouwplaats - Boekdeel 1 - Infrastructuur - Boekdeel 2 - Bovenbouw - Boekdeel 3 - Dakbedekking - Boekdeel 4 - Gevelafsluiting - Boekdeel 5 - Afwerkingen interieur - Boekdeel 8 - Schilderwerk - Boekdeel 9 - Ontwikkeling van de omgeving Deel 2 - Stabiliteit 1. Grondwerken 2. Zware fundering 3. Gewapende betonconstructies 4. Metaalconstructies Deel 3 - HVAC-Sanitair-Brand 1. Algemeen 2. Naaste omgeving 3. Demontages - aanpassingen - allerlei 4. Verwarming - ventilatie 5. Sanitaire installatie 6. Brandinstallatie 7. Oplevering, tests, definitieve documenten en training Deel 4 - Elektriciteit 1. Algemeen 2. Equipotentiale aardverbindingen 3. Aanpassingen en demontages 4. Algemeen laagspanningsschakelbord en scheidingsborden 5. Bedrading en leidingen, kabelgoten, wandgoten 6. Laagspanningsschakelapparatuur 7. Verlichtingsarmaturen 8. Noodverlichting 9. Structuur bedrading 10. Waarschuwingsdetectiesysteem en brandalarm 11. Verpleegoproep 12. Toegangscontrole 13. Bediening van de rolgordijnen 14. Actief materiaal 15. Cameratoezicht 16. Tests, opleveringen, definitieve documenten en trainingen
II.2.7. Looptijd
19 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Een verklaring betreffende i) de gemiddelde jaaromzet en ii) de omzet van de bedrijfsactiviteit waarop de overheidsopdracht betrekking heeft (specifieke gemiddelde jaaromzet), gemaakt door het bedrijf over de drie laatste boekjaren. - Erkenning
Eventuele minimumeisen:
De gemiddelde jaarlijkse omzet moet ? 5.000.000,00 excl. btw zijn.
De gemiddelde jaarlijkse omzet voor renovatie in een bezet gebouw moet ? 4.000.000,00 excl. btw zijn.
Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: D
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Om zijn technische bekwaamheid en beroepsbekwaamheid aan te tonen voegt de inschrijver de volgende documenten bij zijn offerte:? Een lijst van 2 werven voor nieuwbouw, uitbreiding en/of renovatie van rusthuizen en/of huisvesting en/of verzorging van ten minste 50 bedden die in de afgelopen 5 jaar zijn gebouwd (de voorlopige datum van oplevering zijnde de referentiedatum) te rekenen ten opzichte van de datum van de indiening van de offerte.De inschrijver moet aan zijn offerte een formulier per referentie toevoegen met vermelding van :? het doel van de opdracht waaruit duidelijk het type gebouw en de capaciteit ervan blijkt;? het bedrag van de offerte en, in voorkomend geval, de definitieve afrekening; ? de datum van voorlopige oplevering; ? de plaats van uitvoering van de verrichte werkzaamheden. De goede uitvoering van de werken op de lijst moet worden aangetoond door voorlegging van een verklaring van goede uitvoering, ondertekend en gedateerd door de autoriteit van de voorgestelde referentie of een van zijn vertegenwoordigers.
Eventuele minimumeisen:
Minimale drempel van elke referentie: ? 3.500.000 exclusief btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-03-30
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
nihil, BE nihil
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie artikel 23 van het Wet betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-07