Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Raamovereenkomst voor de werken en leveringen die nodig zijn voor het verwijderen, het verplaatsen en de vernieuwing van de tunneltelefonie en telecommunicatieverbinding in de infrastructuur van het openbaar vervoer Van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Vooruitgangsstraat, 80,BE-1030 Brussel
Contactpersoon: Mijnheer Michel Chabier
Tel: +322 2042225
E-mail: mchabier@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://be.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=362920


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de werken en leveringen die nodig zijn voor het verwijderen, het verplaatsen en de vernieuwing van de tunneltelefonie en telecommunicatieverbinding in de infrastructuur van het openbaar vervoer Van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. 
Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3073-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45314000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor de werken en leveringen die nodig zijn voor het verwijderen, het verplaatsen en de vernieuwing van de tunneltelefonie en telecommunicatieverbinding in de infrastructuur van het openbaar vervoer
Van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
- 1.1. Radiotelefonie installatie - Onderhavige aanneming omvat de aanpassing of gedeeltelijke vernieuwing van de bestaande radio-uitrusting, namelijk: -  het verplaatsen of vervangen van de straalkabels op rekken of op dragers (bijvoorbeeld onder de perronneus);  de vernieuwen van de kabels voor de aansluiting van de uitrustingen om rekening te houden met de reglementeringen inzake brandbescherming (niet-giftige of corrosieve rook), alsook de bijhorende connectoren;  de levering, de installatie et de aansluiting van antennes;  de vernieuwing van de voedingskabels;  de levering, installatie en aansluiting van glasvezelverbindingen;  de realisatie van meetcampagne. - 1.2. Telefonie installatie - Onderhavige aanneming omvat de levering, de installatie en de aansluiting van : -  telefoonkabels in interstations;  de telefoontoestellen in tunnels;  de lichtgevende telefoonsets voor garageplaatsen.  de aansluitingen van deze uitrustingen op de verdelers ;  de lokale telefoniekabels voor de hiervoor vermelde aansluitingen;  de verdelers. - 1.3. Glasvezels / ethernet kabels - Onderhavige aanneming omvat de levering, de installatie en de aansluiting van : -  glasvezelskabels in tunnels ;  glasvezelskabels in station ;  de verdelers ;  de vernieuwing van de data kabels  De realisatie van meetcampagne op ethernet of glasvezelskabels. 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
zien Administratieve BB p.13 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB 18 april 2017)

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-03-06
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 19 juli 2018 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-03

Vergelijkbare advertenties van BDA