Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: fast forward architects bv-bvba
Postadres: Fabrieksstraat 11,BE-1000 Brussel
Tel: +32 25374088
E-mail: linde.vanthournout@ffwarch.eu
Internetadres(sen): www.fastforwardarchitects.eu https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=361394
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie en uitbreiding van schoolcampus Innova Referentienummer: FFW-P209-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Dit werk omvat de totaalrenovatie en uitbreiding van de middelbare school van het Lucernacollege dat momenteel gevestigd is in een bestaand kantoorgebouw, daterend uit de jaren '80 en gekenmerkt door een betonnen cassetten-gevel. De middelbare school sluit langs één zijde aan op de reeds afgewerkte lagere school van de Innova schoolcampus en zal, na de werken, één geheel vormen met de lagere school. In het deel renovatie worden 21 nieuwe klassen voorzien en in het deel uitbreiding worden 12 nieuwe klassen voorzien.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
Renovatie en uitbreiding van schoolcampus Innova
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-04-20
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-06-21
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
1. Erkenning: kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende Aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse. De Aannemer dient erkend te zijn in de categorie zoals eerder vermeld overeenstemmend met de werkelijk uit te voeren werkzaamheden. 2. Registratie: kopie van de registratie als aannemer. De Aannemer dient geregistreerd te zijn in de categorie overeenstemmend met de werkelijk uit te voeren werkzaamheden. 3. Bevoegdheid om te ondertekenen: Een bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. R.S.Z.: De kandidaat moet voldaan hebben aan zijn verplichtingen inzake de sociale zekerheid, overeenkomstig de bepalingen van artikel 90 van het kb van 08/01/1996, par 3, indien hij Belg is en par 4 indien hij buitenlander is. Hij dient hiervoor een origineel attest in te dienen, afgeleverd door de RSZ, voorzien van de droogstempel van deze dienst, dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal ten opzichte van de dag van de opening van de offertes.2. Belastingen: Een recent attest van de controle van belastingen waaruit blijkt dat de Aannemer geen fiscale schulden heeft.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Studie- of beroepskwalificaties: Bewijs van het opleidingsniveau van de projectleider ofwel door toevoegen van zijn/haar diploma ofwel door het schriftelijk aantonen van minimaal 8 jaar ervaring bij een algemene aannemer.2. Planning van de werken: Planningsdocument met timing per onderdeel. De timing zal worden opgemaakt met de einddatum 14 kalenderdagen voor het einde van de werken. Een verplichte periode van 14 kalenderdagen wordt voorzien voor de voorlopige oplevering van de werken en is inbegrepen in de uitvoeringstermijn. 3. Attest van plaatsbezoek: Een ondertekend attest van plaatsbezoek zal de kandidaat inschrijver ontvangen bij het plaatsbezoek aan de toekomstige bouwsite. Dit verplicht plaatsbezoek wordt na afspraak en onder begeleiding gevoerd.4. Referenties: 3 (drie) referenties vergezeld van een attest van goede uitvoering door de opdrachtgever. De referenties zijn alle voorlopig opgeleverd na 1/12/2013. Van de drie referenties zijn er minimaal 2 bij die een publiek gebouw betreffen met een minimale bouwkost van ? 2.000.000,00 excl. BTW. Van de drie referenties is er minimaal 1 bij die een renovatie betreft. Van de drie referenties minimaal 1 bij die een onderwijsinstelling betreft.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: D
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-31 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-01-31
Plaatselijke tijd: 12:00
Adres: directiesecretariaat, Lucernacollega Campus Innova, Industrielaan 31, 1070 AnderlechtInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Linde Vanthournout
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank voor Eerste Aanleg, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank voor Eerste Aanleg, BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank voor Eerste Aanleg, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-10