Leefmilieu Brussel

RAAMOVEREENKOMST VOOR ONDERHOUD EN EVENTUELE AANPASSINGEN VAN DE FONTEINEN IN DE PARKEN EN OPENBARE RUIMTEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming:  Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Noura Rkiouak
Tel: +32 27757578
E-mail: nrkiouak@environnement.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels 

I.3. Communicatie

Officiële benaming:  Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Noura Rkiouak
Tel: +32 27757578
E-mail: nrkiouak@environnement.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST VOOR ONDERHOUD EN EVENTUELE AANPASSINGEN VAN DE FONTEINEN IN DE PARKEN EN OPENBARE RUIMTEN 
Referentienummer: 2019M0356
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
1.1.1. Beknopte omschrijving van de opdracht
Inhoud
Nr. FGR Naam van de groene ruimte (GR) Uurwerkschema Perceel nr.
1 Koning Boudewijnpark (KBP), fase I: 1 pomp + 1 beluchter 24/24u. en 8-20 u. I
2 Koning Boudewijnpark, fase II: 1 fontein + 1 beluchter 8-20 u. I
3 KBP.1- 2: 1 droge fontein, 2 drinkfonteinen (DF) + 2 speelfonteinen (speelplein met waterspelen) 9-21 u. I
4 Koloniale Tuin: 2 fonteinen 8-20 u. I
5 Jubelpark: 1 fontein, 3 DF, Congofontein 7-23 u. en 24/24 u. II
6 Kleine Zavel 1 fontein 8-24 u. II
7 Tuin van de Kunstberg: 20 fonteinen, bassin van de Nimf 7-23 u. II
8 Academiënpaleis: 1 fontein 7-23 u. II
9 Kruidtuin: 4 fonteinen en waterstraal 7-23 u. en 24/24 u. II
10 Hallepoortpark: 1 fontein + 1 DF 7-23 u. IV
12 Tuin van de Japanse Toren: 1 cascadefontein + 1 pomp (P) en filter met UVC 8-20 u. en 24/24 u. I
13 Tuinen van de Terkamerenabdij: 1 fon.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Onderhoud perceel I 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Onderhoud perceel II  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Onderhoud perceel III 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
Onderhoud perceel IV 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 5

II.2.1. Benaming
Diverse werken en leveringen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De netto omzet in het activiteitendomein dat het voorwerp van de opdracht is: EUR 350.000 voor elk van de drie laatste beschikbare boekjaren

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.2. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.3. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.4. Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.5. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. /
2. /
3. De studiekwalificaties van de kaderleden van de onderneming: BAC + 3 (studie elektromechanica of gelijkwaardig).
4. De gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en het aantal leidinggevenden over de drie voorbije jaren zal gemiddeld 5 VTE's bedragen.
5. Bij de presentatie van een lijst van de belangrijkste prestaties zal minstens een volledig en gedetailleerd verslag worden gevoegd (met de lijst van de uitrustingen en hun technische fiche) voor de indienststelling van een nieuwe fontein door de onderneming, met een becijferde balans van de kosten van de bouw en het onderhoud over 2 jaar.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-04-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-01-21
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: .Havenlaan 86C/3000, 1000 Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-03

Vergelijkbare advertenties van BDA