Binhôme

Werk om de elektrische installaties van de woningen (privégedeelten) van de erfgoedgebouwen van BinHôme Cvba in vereenstemming te brengen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: BinHôme
Postadres: Emile Clausstraat 63,BE-1180 Ukkel
Contactpersoon: Mr Serge Roelandt (info@binhome.brussels)
Tel: +32 492250155
E-mail: serge.roelandt@binhome.brussels
Internetadres(sen): https://www.binhome.brussels/ https://eten.publicprocurement.be


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Werk om de elektrische installaties van de woningen (privégedeelten) van de erfgoedgebouwen van BinHôme Cvba in vereenstemming te brengen 
Referentienummer: BinHôme-2400/2018/02/01-RGIE -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Werken om de elektrische installaties van de woningen (privégedeelten) van de erfgoedgebouwen van BinHôme Cvba in de gemeenten Elsene en Ukkel in overeenstemming te brengen. Door een duurzame en ecologische visie te integreren.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
licht elektrisch werk en eenvoudige certificering 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Elsene & Ukkel
II.2.4. Beschrijving
Werken om de elektrische installaties van de woningen (privégedeelten) in overeenstemming te brengen 1.1. BOUWPLAATS 002 ARTISANS  Plaats : Ambachtsliedenstraat 7-37 te 1050 Elsene  1.2. BOUWPLAATS 011 TILLEULS  Plaats : Bosvoordsesteenweg 46 te 1050 Elsene  1.3. BOUWPLAATS 013 CHÂTEAU  Plaats : Visvijverstraat 26-26A-26B te 1050 Elsene  1.4. BOUWPLAATS 015 DEUX PONTS  Plaats : Tweebruggenstraat 20-22 te 1050 Elsene  1.5. BOUWPLAATS 016 VOLTA I  Plaats : Voltastraat 2-6 te 1050 Elsene  1.6. BOUWPLAATS 017 AULNE  Plaats : Marguerite Yourcenarlaan 6-12 & Adolphe Mathieustraat 19-21 & Juliette Wytsmanstraat 2-4 te 1050 Elsene  1.7. BOUWPLAATS 018 VOLTA II  Plaats : Boondaalsesteenwegl 484-486 te 1050 Elsene  1.8. BOUWPLAATS 019 AKAROVA  Plaats : Bosvoordsesteenweg 17-31 & Akarova Straat1-17 te 1050 Elsene  1.9. BOUWPLAATS 020 ARTISANS III  Plaats : Ambachtsliedenstraat 3-4-39 & Tweebruggenstraat 24-26 te 1050 Elsene  1.10. BOUWPLAATS 103 ST JOB 1939  Plaats : Sint-Jobsesteenweg 1-18 te 1180 Ukkel  1.11. BOUWPLAATS 110 PUYSSELAER 1953  Plaats : Pierre de Puysselaerstraat 1-6 te 1180 Ukkel  1.12. BOUWPLAATS 115 TILLEULS 1962  Plaats : Meelbessenlaan 1-73 & Sophoraslaan 1-45 te 1180 Ukkel  1.13. BOUWPLAATS 121 MERLO I 1980  Plaats : Neerstalsesteenweg 390, 392 te 1180 Ukkel  1.14. BOUWPLAATS 122 MERLO II 1983  Plaats : Neerstalsesteenweg 388 te 1180 Ukkel Bijlage III.6.5. Lijst van werk op adres die moeten worden uitgevoerd. Notes : LICHT WERK : Behuizing met licht werk van elektrische compliance + voorbereiding van het certificatiedossier + controle CERTIF : Voorbereiding van het certificatiedossier + controle Bijlage III.3.1. beschrijft het werk dat moet worden uitgevoerd voor typische woningen. We onderscheiden drie beschrijvende bestanden: 1. Dossier van de bestaande situatie van typische woningen 2. Dossier van de verwachte situatie van typische woningen 3. Registratie van bestaande RGIE-certificeringen voor reeds gerenoveerde standaardwoningen 
II.2.7. Looptijd
700 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
zwaar werk van elektrische renovatie 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Elsene & Ukkel
II.2.4. Beschrijving
Werken om de elektrische installaties van de woningen (privégedeelten) in overeenstemming te brengen 2.1. BOUWPLAATS 008 RELAIS II Plaats : Pleisterstraat 1-7 & Boondaalsesteenweg 510-516 te 1050 Elsene 2.2. BOUWPLAATS 009 DONS II  Plaats : François Donsstraat 9-17 te 1050 Elsene 2.3. BOUWPLAATS 012 MELEZE Plaats : Louis Ernottestraat 61-63 te 1050 Elsene 2.4. BOUWPLAATS 014 GROUPE FLAGEY  Plaats : Malibranstraat 1 & Plaats Flagey 29-33 & Zwanenstraat 2-8 te 1050 Elsene 2.5. BOUWPLAATS 102 HOMBORCH 1930 Plaats : Homborch Tuin Stad 9-105 & Jean Ballegeerstraat 8-38 & Kriekenputstraat 42-56 te 1180 Ukkel 2.6. BOUWPLAATS 111 HOMBORCH 1950 Plaats : Jean Ballegeerstraat 2-44, Kriekenputstraat 30-68 te 1180 Ukkel 2.7. BOUWPLAATS 112 HOMBORCH 1954 Plaats : Kriekenputstraat 21-67 & Canteclaervoorplein 11-12 & Homborchveldlaan 33-59 te 1180 Ukkel 2.8. BOUWPLAATS 113 HOMBORCH 1955 Plaats : Jean Ballegeerstraat 1-63 te 1180 Ukkel 2.9. BOUWPLAATS 114 HOMBORCH 1959 Plaats : Homborchveldlaan 65-138 & Joseph Divoortlaan 2-16 & Kriekenputstraat 8-12 & Wilde Kersensquare 1-12 & Jean Ballegeerstraat 65-77 te 1180 Ukkel 2.10. BOUWPLAATS 116 MELKRIEK 1967 Plaats : Antilopestraat 1-13 & Gemsstraat 1-13 & Lamastraat 2-16 & Kriekenputstraat 50-103 & Georges Ugeuxstraat 14-31 te 1180 Ukkel 2.11. BOUWPLAATS 117 MELKRIEK 1969 Plaats : Antilopestraat 2-8 & Gemsstraat 2-32 & Fr. Vervloetstrsst 115-161, Kriekenputstraat 41-63 te 1180 Ukkel 2.12. BOUWPLAATS 118 MELKRIEK 1970 Plaats : Gemsstraat 17-40 & Lamastraat 1-7 & Kriekenputstraat 74-80 & Forelpad 40-54 & Georges Ugeuxstraat 6-23 te 1180 Ukkel 2.13. BOUWPLAATS 119 UGEUX 1971 Plaats : Georges Ugeuxstraat 1-7 te 1180 Ukkel 2.14. BOUWPLAATS 120 BALEGEER 1977 Plaats : Jean Ballegeerstraat 69 te 1180 Ukkel Bijlage III.6.5. Lijst van werk op adres die moeten worden uitgevoerd. Notes : ZWAAR WERK : Behuizing met zwaar werk van elektrische compliance + ontwikkeling van de certificering + controlebestand CERTIF : Voorbereiding van het certificatiedossier + controle Bijlage III.3.1. beschrijft het werk dat moet worden uitgevoerd voor typische woningen. We onderscheiden drie beschrijvende bestanden: 1. Dossier van de bestaande situatie van typische woningen 2. Dossier van de verwachte situatie van typische woningen 3. Registratie van bestaande RGIE-certificeringen voor reeds gerenoveerde standaardwoningen 
II.2.7. Looptijd
850 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 mogen de inschrijvers zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijvers voegen bij hun offerte het volgende: A/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 62 van het "plaatsingsbesluit": De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn deelnemingsaanvraag een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. De inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt dat niet hierboven wordt bedoeld, sluit een attest in dat werd uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid en dat bevestigt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor ontvangst van de offertes. B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en art. 63 van het "plaatsingsbesluit":De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.Voor een Belgische inschrijver moet het attest afkomstig zijn van de FOD Financiën. C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016Overeenkomstig artikel 39 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de inschrijver door de indiening van zijn offerte: op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht). 1. Strafregister Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.2. Bewijs van afwezigheid van faillissementEen door de bevoegde instantie van het betreffende land afgeleverd bewijs dat aantoont dat de inschrijver niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, er voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of hij in een vergelijkbare toestand verkeert ingevolge een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen.Voor de in de punten 1, 2 en 3.b genoemde documenten maakt de aanbestedende dienst gebruik van Telemarc en worden deze alleen aan de inschrijvers gevraagd indien zij niet via deze methode kunnen worden verkregen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Perceel 1: Categorie: P1 Klasse: 4 Perceel 2: Categorie: P1 Klasse: 5 Perceel 1 & perceel 2 Categorie: P1 Klasse: 6 De offerte vermeldt: 1° ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt: 2° ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden de referenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was, alsmede de classificatie op deze lijst; 3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken. Gelieve naar keuze volgende bepaling al dan niet in te voegen: De aannemer moet het bewijs leveren van zijn bekwaamheid om de opdracht goed uit te voeren door de voorlegging van :- een referentie die aantoont dat hij in een periode van vijf jaar voorafgaand aan de publicatie van onderhavige aankondiging, een volledige bouw- of renovatieopdracht heeft uitgevoerd die aan de volgende kenmerken beantwoordt:? betrekking hebben gehad op een project met een totaalbedrag van de werken excl. BTW groter of gelijk aan 250.000,00 euro ;De ontvankelijkheid van de referenties is onderworpen aan de voorlegging van de volgende inlichtingen en/of documenten: 1) een attest van goede uitvoering opgesteld op naam van de aannemer, ondertekend door de opdrachtgever, afgeleverd na de datum van de voorlopige oplevering van de werken met vermelding van de datum van de voorlopige oplevering van de werken die moet hebben plaatsgevonden na (datum publicatie min 5 jaar) en vóór de datum van ontvangst van de offerten. 2) alsook de documenten met de volgende informatie: a. het totale bedrag van de werken excl. BTW; b. de vermelding van het betreffende aantal eenheden. Overeenkomstig artikel 39 van het "plaatsingsbesluit" waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de inschrijver door de indiening van zijn offerte: ? op erewoord in het bezit te zijn van de bovenstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).

Eventuele minimumeisen:
Perceel 1: Categorie: P1 Klasse: 4
Perceel 2: Categorie: P1 Klasse: 5
Perceel 1 & perceel 2 Categorie: P1 Klasse: 6

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-12-16
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Emile Clausstraat 63, 1180 Ukkel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-11-04

Vergelijkbare advertenties van BDA