Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Hicham Ghouzali
Tel: +32 25638258
Fax: +32 25153281
E-mail: Hicham.Ghouzali@stib.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=349893
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop van een nieuwe hefinstallatie voor spoorvoertuigen van het type metrotrein Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4342/AM/HG-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42413500
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft een raamovereenkomst die bestemd is voor de aanschaffing van een nieuwe hefinstallatie voor spoorvoertuigen van het type metrotrein.
Zie voor bijkomende details: de selectiegids die bij deze aankondiging van een opdracht gevoegd is.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Stelplaats Jacques Brel : Doyen straat, 1 in 1080 Brussel.
II.2.4. Beschrijving
Zie de detailbeschrijving in de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
II.2.7. Looptijd
96 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
Eventuele minimumeisen:
Zie de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
Eventuele minimumeisen:
Zie de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-04 19:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2020-03-02
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET: bijkomende informatie is beschikbaar in de selectiegids die bij deze aankondiging van een opdracht gevoegd is. 1. Manier waarop de aanvraag voor deelneming ingediend moet worden - E-procurementIndiening en ontvangst van de aanvragen voor deelneming gebeuren helemaal en enkel via elektronische weg. Onder elektronische indiening wordt verstaan: indiening via de e-tenderingapplicatie en niet per e-mail!De aanvragen voor deelneming moeten digitaal ondertekend zijn, conform het e-tenderingsysteem.De elektronische indiening van de aanvragen voor deelneming moet gebeuren via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie kunt u surfen naar http://www.publicprocurement.beAls u dit dossier aan uw favorieten toevoegt, zult u per e-mail van alle veranderingen op de hoogte gebracht worden.2. Door hun kandidatuur in te dienen, aanvaarden de kandidaten zonder voorbehoud de inhoud van de aankondiging van een opdracht, van de bijbehorende documenten en van de opdrachtprocedure zoals in de laatstgenoemde documenten beschreven, en aanvaarden ze dat zij door de beschikkingen van die documenten gebonden zijn. In het geval dat de kandidaat in dat verband een bezwaar zou hebben, moet hij dat schriftelijk en met een beschrijving van de reden melden aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld staat in artikel I.1 van deze aankondiging van een opdracht), en dit uiterlijk binnen de 10 kalenderdagen vóór de uiterste datum voor ontvangst van de aanvragen voor deelneming.3. De gevraagde gegevens moeten in het UEA vermeld staan. Enkel de bewijzen die in het UEA en in de aankondiging gevraagd worden, mogen en moeten bij de aanvraag voor deelneming gevoegd worden. Niet gevraagde informatie zal niet beoordeeld worden.4. In het kader van de reglementering betreffende de GPDR is de kandidaat verantwoordelijk voor het vragen van de toelatingen van zijn klanten en/of medewerkers en/of onderaannemers om de in voorliggende aankondiging en haar bijlagen gevraagde gegevens te mogen gebruiken.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie de selectiegids die bij deze aankondiging gevoegd is.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-30