Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directoraat-Generaal Rechterlijke Organisatie - Directie Infrastructuur
Postadres: Waterloolaan 80,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Directie Infrastructuur
Tel: +32 25522652
E-mail: infra.roj@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=356317
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Openbare procedure betreffende de inrichting van één multidisciplinair onthaal voor het gerechtsgebouw "Vlinderpaleis" te Antwerpen voor rekening van de federale overheidsdienst Justitie (FOD Justitie Referentienummer: JUST-DGOJ-DINFRA-ROJ402/2019/X2000/VP/Ont_Acc-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45300000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft de inrichting van één multidisciplinair onthaal (hierna benoemd "onthaal MD") voor het gerechtsgebouw "Vlinderpaleis" te Antwerpen voor rekening van de federale overheidsdienst Justitie (FOD Justitie), overeenkomstig de technische voorschriften bepaald onder punt B.
Dit is een opdracht van werken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Bolivarplaats 20, B- 2000 Antwerpen
II.2.4. Beschrijving
Ter hoogte van de Salle des Pas Perdus (SPP) zal er na de publieke toegang tot het gebouw er een vrijstaande constructie worden gebouwd welke zal fungeren als multidisciplinair onthaal (MD-Onthaal). Het is de bedoeling dat het publiek welke toegang wenst te bekomen tot de administratieve diensten van de FOD Justitie zich in deze zone aanmeld voor allerhande specifieke administratieve verrichtingen en of advies ivm met de aangeboden diensten kunnen bekomen. Aansluitend zullen in de onmiddellijke omgeving twee ontvangst lokalen worden ingericht om een geprivilegieerd gesprek te kunnen voeren.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver moet, op de uiterste datum voor het indienen van de offertes, beschikken over een erkenning als aannemer klasse 3, categorie D, overeenkomstig artikel 3, § 2, en artikel 4 van het koninklijk besluit van 26 september 1991 tot vaststelling van bepaalde toepassingsmaatregelen van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken (Belgisch Staatsblad van 18 oktober 1991).
De inschrijver voegt bij zijn een offerte een afschrift van de geldige erkenning.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-11 14:57
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-12-11
Plaatselijke tijd: 10:30
Adres: Waterloolaan 80, B-1000 Brussel, lokaal 401Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
elektronische opening van de offertes
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349842
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349842
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349842
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-17