Gemeente Etterbeek - Openbare Werken - Coördinatie Jachthof

Nieuwe Administratief Centrum van Etterbeek - Levering van standaard meubilair



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Etterbeek - Openbare Werken - Coördinatie Jachthof
Postadres: Oudergemlaan 113,BE-1040 Etterbeek
Contactpersoon: De heer Dmitri DIELENS
Tel: +32 26272651
Fax: +32 26272710
E-mail: ddielens@etterbeek.irisnet.be
Internetadres(sen): https://www.etterbeek.be/ 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: BAEB sprl - Jaspers-Eyers and Partners sa. - BGROUP GREISCH sa. - TPF Engineering sa - NEO-IDES sprl - DE CEUSTER & ASSOCIES sprl
Postadres: Rue de Koninck, 40,BE-1080 Bruxelles
Contactpersoon: De heer Stefaan Van Acker
Tel: +32 25140496
Fax: +32 25140493
E-mail: architects@jaspers-eyers.be
Internetadres(sen): https://www.jaspers-eyers.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Nieuwe Administratief Centrum van Etterbeek - Levering van standaard meubilair 
Referentienummer: CA-AC/2019/Mobilier-Meubilair
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39130000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Door een continue groei en evolutie is gemeente Etterbeek genoodzaakt een nieuw kantoorgebouw te realiseren. Dit gebeurt momenteel op de site van Jachthof te Etterbeek
Er zullen een 500-tal werkplekken voorzien worden, zowel open als gesloten ruimtes, alsook een onthaalruimte, opleidingszalen, vergaderzalen, informele zithoeken, cafetaria, raadzaal, enzovoort.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
PERCEEL 1 - WERKPLEKKEN 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
PERCEEL 2A - WERKPLEKSTOEL 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
PERCEEL 2B - VERGADERSTOELEN  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
PERCEEL 3 - KASTEN 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 5

II.2.1. Benaming
PERCEEL 4A - SPREEK- EN VERGADERTAFELS 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 6

II.2.1. Benaming
PERCEEL 4B - CAFETARIATAFELS 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 7

II.2.1. Benaming
PERCEEL 5 - LOUNGE EN SOFTSEATING 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 8

II.2.1. Benaming
PERCEEL 6 - MICRO-ARCHITECTUUR 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 9

II.2.1. Benaming
PERCEEL 7 - REPRESENTATIEVE RUIMTES 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief Centrum van Etterbeek, Kazernenlaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 2. Enkel voor perceel 1: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 3. Enkel voor perceel 2: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 4. Enkel voor perceel 3: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 5. Enkel voor perceel 4: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 6. Enkel voor perceel 5: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 7. Enkel voor perceel 6: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 8. Enkel voor perceel 7: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 9. Enkel voor perceel 8: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren. 10. Enkel voor perceel 9: De ondernemer zal een lijst van referenties verstrekken die kunnen aantonen dat hij de bekwaamheden, de deskundigheid en de kennis heeft die in de levering van meubilair vereist zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen, in de laatste drie jaren.

Eventuele minimumeisen:
1. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of nog lopende opdrachten van levering van mobilair van 15.000,00 m² of kantoren voor een totaalbedrag van ten minste EUR 2.000.000,00 excl. BTW, in de laatste drie jaren. Hij preciseert de prijs, de datum alsook de identiteit van de openbare of private opdrachtgevers. De leveringen worden bewezen door middel van getuigschriften opgemaakt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, indien de persoon voor wie ze bestemd waren een privépersoon is, door een getuigschrift van die persoon of, bij gebreke daarvan, gewoon door een verklaring van de ondernemer.
2. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of nog lopende opdrachten van levering van 400 werkplekken voor een totaalbedrag van ten minste EUR 450.000,00 excl. BTW, in de laatste drie jaren. Hij preciseert de prijs, de datum alsook de identiteit van de openbare of private opdrachtgevers. De leveringen worden bewezen door middel van getuigschriften opgemaakt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, indien de persoon voor wie ze bestemd waren een privépersoon is, door een getuigschrift van die persoon of, bij gebreke daarvan, gewoon door een verklaring van de ondernemer.
3. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of nog lopende opdrachten van levering van 500 werkplekstoelen voor een totaalbedrag van ten minste EUR 250.000,00 excl. BTW, in de laatste drie jaren. Hij preciseert de prijs, de datum alsook de identiteit van de openbare of private opdrachtgevers. De leveringen worden bewezen door middel van getuigschriften opgemaakt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, indien de persoon voor wie ze bestemd waren een privépersoon is, door een getuigschrift van die persoon of, bij gebreke daarvan, gewoon door een verklaring van de ondernemer.
4. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of nog lopende opdrachten van levering van 500 bezoekers- of vergaderstoelen voor een totaalbedrag van ten minste EUR 300.000,00 excl. BTW, in de laatste drie jaren. Hij preciseert de prijs, de datum alsook de identiteit van de openbare of private opdrachtgevers. De leveringen worden bewezen door middel van getuigschriften opgemaakt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, indien de persoon voor wie ze bestemd waren een privépersoon is, door een getuigschrift van die persoon of, bij gebreke daarvan, gewoon door een verklaring van de ondernemer.
5. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of nog lopende opdrachten van levering van 400 schuifdeurkasten en/of mobiel ladenblokken voor een totaalbedrag van ten minste EUR 300.000,00 excl. BTW, in de laatste drie jaren. Hij preciseert de prijs, de datum alsook de identiteit van de openbare of private opdrachtgevers. De leveringen worden bewezen door middel van getuigschriften opgemaakt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, indien de persoon voor wie ze bestemd waren een privépersoon is, door een getuigschrift van die persoon of, bij gebreke daarvan, gewoon door een verklaring van de ondernemer.
6. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of nog lopende opdrachten van levering van 100 vergadertafels voor een totaalbedrag van ten minste EUR 125.000,00 excl. BTW, in de laatste drie jaren. Hij preciseert de prijs, de datum alsook de identiteit van de openbare of private opdrachtgevers. De leveringen worden bewezen door middel van getuigschriften opgemaakt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, indien de persoon voor wie ze bestemd waren een privépersoon is, door een getuigschrift van die persoon of, bij gebreke daarvan, gewoon door een verklaring van de ondernemer.
7. Daartoe legt de ondernemer met minstens één referentie betreffende gerealiseerde of n.(zie opdrachtdocumenten)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-20 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-03-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-11-20
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Dienst Openbare Werken, Oudergemlaan, 113-117 te Etterbeek

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-09

Vergelijkbare advertenties van BDA