Gemeente Herent

Schoonmaken in gebouwen van de gemeente en het OCMW van Herent met aandacht voor de ecologische en sociale duurzaamheid



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Herent
Postadres: Spoorwegstraat 6,BE-3020 Herent
Contactpersoon: Mevrouw dienst facilitair beheer
Tel: +32 16853020
Fax: +32 16853160
E-mail: facilitairbeheer@herent.be
Internetadres(sen): www.herent.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaken in gebouwen van de gemeente en het OCMW van Herent met aandacht voor de ecologische en sociale duurzaamheid 
Referentienummer: Herent-PPP00O-948/9007/948 - Sch-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaken in gebouwen van de gemeente en het OCMW van Herent met aandacht voor de ecologische en sociale duurzaamheid.
Meer bepaald betreft de opdracht het schoonmaken van lokalen, gangen, overlopen, vloeren, bergingen, meubilair, sanitaire installaties in diverse gebouwen van de gemeente en het OCMW van Herent. De opdracht kan 3x verlengd worden, telkens voor één jaar.
De gemeente kiest resoluut voor het voeren van een duurzaam beleid met zowel aandacht voor het sociale aspect, ecologie en economie als participatie. In de beleidsverklaring 2019 - 2025 stelt het gemeentebestuur: "Duurzaam handelen is een constante leidraad bij het nemen van beslissingen." "Maatschappelijk verantwoord ondernemen is allang het nieuwe normaal en vormt een maatstaf bij elke beslissing. We integreren dit langeretermijn denken zoveel als mogelijk in al ons handelen."
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-07


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Naar aanleiding van een vraag op het Forum is er inderdaad gebleken dat in GC De Wildeman de periodiciteit van 1x/week van september tot juni ontbreekt. We hebben opnieuw bijlage A toegevoegd aan de bestekdocumenten. Zie rood voor de toevoeging bij tabblad 'GC De Wildeman' en reeds eerdere aanpassingen bij 'Casa Manuel/LDC 'dOntmoeting'.
Onze excuses voor dit ongemak en de mogelijke verwarring.

Vergelijkbare advertenties van BDA