Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: ZORGBEDRIJF ANTWERPEN, Welzijnsvereniging
Postadres: Ballaarstraat 35,BE-2018 Antwerpen
Contactpersoon: De heer Wouter Blondé
Tel: +32 34312792
E-mail: wouter.blonde@zorgbedrijf.antwerpen.be
Internetadres(sen): www.zorgbedrijf.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamcontract Non-Food artikelen Referentienummer: 2018/075/WBE
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39142000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
We geven hierna een niet limitatieve opsomming van producten die mogelijks kunnen besteld worden binnen het contract. Thema: "Decoratie, versiering en speciale papierwaren" waar we denken aan: *Servetten in verschillende formaten, kleuren en kwaliteiten. *Placemats in papier (gewafeld of ongewafeld) in effen kleuren of met tekening. *Tafellopers in een luxueuze air-laid kwaliteit. *Tafelrollen, zowel in papier als in air-laid uitvoering en in verschillende kleuren. *Tafelpapier in verschillende formaten. *Bestekpochetten in effen kleuren of met een leuke bedrukking. *Onderleggers in papier of in celstof. *Seizoendecoratie: o.a. de mogelijkheden voor: kaarsen, roomijsversiering, cocktailversiering, tafelversiering, kantjes en schotelpapier, papillotten en hatelets, picksteaks en vlaggetjes, drinkrietjes, en andere Thema: "Spelmateriaal " Leveringsplaats: Diverse vestigingen van het Zorgbedrijf Antwerpen Toelichting: Diverse speeltuigen voor kinderen van 0 tot 18 jaar. Hierbij ter illustratie een niet limitatieve opsomming: Kinderbiljart Kinderfiets Speelgoed voor Sinterklaas en verjaardag Trampoline Tuinhuisje of Klein tuinmeubel Zandbak Playstation, e.d. Thema: "Divers keukenmateriaal niet professioneel gebruik" Leveringsplaats: Diverse vestigingen van het Zorgbedrijf Antwerpen Toelichting: Kleine en niet professionele elektrische toestellen voor hobby en in de keuken. Hierbij ter illustratie een niet limitatieve opsomming: Wafelijzer Mixer Koffieapparaat Thermos Zuigfles voor baby's Plastic bestek Deegrollen, vormpjes om uit te steken Inductie kookvuur, e.d. Thema: "Baby en Kind artikelen" Leveringsplaats: Diverse vestigingen van het Zorgbedrijf Antwerpen Toelichting: Diverse producten voor de kinderverzorging van Hierbij ter illustratie een niet limitatieve opsomming: Buggy Draagzak Autostoel Babyfoon Slaapzakje Slabbetjes Was kussen Badthermometers, e.d. Thema: "Allerlei diverse non food artikelen" Leveringsplaats: Diverse vestigingen van het Zorgbedrijf Antwerpen Toelichting: Diverse non food artikelen thematisch niet in de vorige percelen onder te brengen. Hierbij ter illustratie een niet limitatieve opsomming: opdienschort cosmetica dekbedovertrek etherische oliën douchegordijn anti slip matje fietsenrek kippenhok (hobby)compressor, e.d.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.* In navolging van art. 63 van het KB van 18 april 2017 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver voegt de jaarrekening toe van de laatste drie boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit deze jaarrekeningen moet blijken dat de inschrijver voldoende omzet heeft behaald.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Beschrijving van het maatschappelijk verantwoord ondernemen van de inschrijver, waaronder we verstaan een continu verbeteringsproces van de onderneming om op vrijwillige - systematische wijze economische, milieu- en sociale overwegingen op een geïntegreerde manier in de gehele bedrijfsvoering op te nemen.2. Een lijst van de vijf voornaamste gelijkaardige leveringen die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht.
Eventuele minimumeisen:
2. Minimum 3 referenties van soortgelijke opdrachten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-10-03