Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Sint-Pieters-Leeuw
Postadres: Pastorijstraat 21,BE-1600 Sint-Pieters-Leeuw
Contactpersoon: Yolente Delaunoy
Tel: +32 23716356
Fax: +32 23314490
E-mail: yolente.delaunoy@sint-pieters-leeuw.be
Internetadres(sen): www.sint-pieters-leeuw.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Studieopdracht LDC en kinderdagverblijf Wilgenhofsite - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019-035
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 71000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Wilgenhofsite, Hendrik Vanhouchestraat, 1600 Sint-Pieters-Leeuw
II.2.4. Beschrijving
De studieopdracht omvat de bouw van twee gebouwen, een lokaal dienstencentrum en een kinderdagverblijf voor 36 kinderen, en de aanleg van een publieke parking op de Wilgenhofsite te Sint-Pieters-Leeuw. De opdracht omvat de studie met betrekking tot architectuur, de stabiliteit en de technische uitrustingen (inclusief sonderingen, EPB-studie, .), de opmaak van het technisch bestek, begeleiding van de procedure overheidsopdrachten en de opvolging van de werf. Ook de studie in verband met de waterhuishouding en de aanleg van groen zit inbegrepen in de opdracht.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-02-20
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
2. De meest recent ingediende jaarrekening
3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten of van inschrijving op een gelijkaardige officiële lijst in een andere lid-staat van de Europese Gemeenschap van één of meerdere perso(o)nen die deel zal (zullen) uitmaken van het ontwerpteam (origineel attest of een voor eensluidend verklaard afschrift, maximum 1 jaar oud).2. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van inschrijving op de tabel van de Orde van Architecten of van inschrijving op een gelijkaardige officiële lijst in een andere lid-staat van de Europese Gemeenschap van één of meerdere perso(o)nen die deel zal (zullen) uitmaken van het ontwerpteam (origineel attest of een voor eensluidend verklaard afschrift, maximum 1 jaar oud).
2. De inschrijver moet minstens twee overheidsopdrachten hebben uitgevoerd, de laatste 5 jaar, waarvan elke opdracht minimaal 500 000 euro bedroeg (exclusief btw). Deze overheidsopdrachten moeten minimaal voorlopig opgeleverd zijn. Minstens één van de twee overheidsopdrachten omvat de bouw/renovatie van een gebouw met zorgfunctie (hetzij een woonzorgcentrum, hetzij een kinderdagverblijf, hetzij een lokaal dienstencentrum).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-11-29 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-05-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-30