Stadsbestuur Mesen

TOEGANKELIJK MAKEN KERKTOREN MESEN ALS TOERISTISCH UITKIJKPUNT



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: STADSBESTUUR MESEN
Postadres: MARKT 22,BE-8957 MESEN
Contactpersoon: Patrick Florissoone
Tel: +32 57221712
E-mail: secretaris@mesen.be
Internetadres(sen): http://secretaris@mesen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=353903

I.3. Communicatie

Officiële benaming: DEMEYERE J & A BVBA
Postadres: Veldstraat 71,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Alex Demeyere
Tel: +32 56218136
E-mail: info@architectdemeyere.be
Internetadres(sen): http://info@architectdemeyere.be http://info@architectdemeyere.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
TOEGANKELIJK MAKEN KERKTOREN MESEN ALS TOERISTISCH UITKIJKPUNT 
Referentienummer: DEMEYERE ARCHITECTEN-DOS.NR.03.03.19-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45450000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
TOEGANKELIJK MAKEN KERKTOREN MESEN
ALS TOERISTISCH UITKIJKPUNT
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE253
Voornaamste plaats van uitvoering: Featherstonplein te 8957 Mesen
II.2.4. Beschrijving
TOEGANKELIJK MAKEN KERKTOREN MESEN ALS TOERISTISCH UITKIJKPUNT 
II.2.7. Looptijd
120 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet van17 juni 2016 betreffende Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichteuitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en defacultatieve uitsluitingsgronden.Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver dat er geen uitsluitingsgrond op hemvan toepassing is, voor zover het gaat om uitsluitingsgronden die bewezen worden aan de hand vandocumenten die de aanbestedende overheid zelf kan opvragen via elektronische weg. Het gaat metname om het RSZ-attest, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronischeweg.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.- Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KBvan 18 april 2017.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. kwalificaties:a) studiekwalificaties: diploma's en studiecertificaten relevant voor de opdracht van deuitvoerders en of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van deverantwoordelijke(n) voor de leiding van de renovatiewerkzaamheden;b) beroepskwalificaties: opgave van het aantal jaar relevante beroepservaring en/ofgetuigschriften per verantwoordelijke voor de leiding van de renovatiewerkzaamheden;2. Een lijst (min. 2 - max 5) van de voornaamste gelijkaardige werken, uitgevoerd tijdens delaatste vijf jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.Deze getuigschriften bevatten:a) het bedrag van de werkzaamheden;b) het tijdstip (begin en oplevering) en de plaats van de uitvoering;c) een duidelijke weergave of deze werkzaamheden volgens de regels van de kunst en opeen regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht;d) de opgave van de gedeelten die in onderaanneming werden gegeven metvermelding van de onderaannemer(s);e) de in onderaanneming uitgevoerde werkzaamheden;f) het verslag van het verloop van de werkzaamheden;g) de processen-verbaal van de oplevering van de werkzaamheden;3. Een verklaring waarin de technici of de technische diensten vermeld worden die, al dan nietdeel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de uitvoerder voor deuitvoering van de renovatiewerkzaamheden en diensten.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D1, F2

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-25 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg West-Vlaanderen - Afdeling Ieper, BE-8900 Ieper

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-26

Vergelijkbare advertenties van BDA