Ocmw Tervuren

Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren, plaatsen en onderhouden van dranken- en versnaperingsautomaten met verbruiksgoederen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Tervuren
Postadres: Markt 7A bus 3,BE-3080 Tervuren
Contactpersoon: Mevrouw Griet Van Roey
Tel: +32 27665313
E-mail: griet.vanroey@tervuren.be
Internetadres(sen): www.tervuren.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren, plaatsen en onderhouden van dranken- en versnaperingsautomaten met verbruiksgoederen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 19_03
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Autonoom Gemeentebedrijf Bexit, Gemeente Tervuren en OCMW Tervuren voorzien voor de medewerkers en bezoekers op de verschillende locaties warme en koude drankautomaten, en versnaperingen. Deze automaten zijn hetzij uitgerust met een muntsysteem, hetzij vrij te bedienen.
Alle automaten dienen door de leverancier in bruikleen te worden gegeven.
Alle locaties bevinden zich op het grondgebied Tervuren.
De gemeente Tervuren wenst zijn label van Fairtrade gemeente te behouden en voorliggende overheidsopdracht dient daar zo veel mogelijk toe bij te dragen.
Ook wenst de gemeente naar de toekomst toe zoveel mogelijk circulair aan te kopen. In dat opzicht is het belangrijk dat leveranciers daar aan meewerken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Warme drankenautomaat 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Koude drankenautomaat 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 3

II.2.1. Benaming
Versnaperingenautomaat 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring op erewoord dat de inschrijver:- voldoende financiële capaciteit heeft om dergelijke studieopdrachten uit te voeren- voldoende verzekerd is tegen beroepsrisico's
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat beschikt over een minimale jaaromzet van 100.000 EUR

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Plan van aanpak om de ecologische voetafdruk te beperken, op een A4 te vermelden hoe energie te besparen en milieuvriendelijk te produceren, vervoeren, verpakken, . 2. Klachtenregistratie- en afhandeling - procedure op te geven3. Een lijst van gelijkaardige diensten die de laatste 3 jaren werden verricht.

Eventuele minimumeisen:
1. Duidelijk overzicht op maximaal 1 A4-pagina
2. De opdrachtnemer moet beschikken over een procedure die beschrijft hoe klachten dienen te worden geregistreerd en afgehandeld. Een kopij hiervan wordt als bewijs bij de offerte gevoegd.
3. Uit de referenties dient te blijken dat de kandidaat over voldoende capaciteiten beschikt om deze opdracht te kunnen uitvoeren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-29 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-02-26


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 09/10/2019 om 10.00Dit plaatsbezoek is verplicht. De leverancier dient er zich van te vergewissen dat de toestellen op de gewenste locaties kunnen worden geplaatst.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1000 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-25

Vergelijkbare advertenties van BDA